Koninginnenach - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Koninginnenach - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Koninginnenach

Door: Sara en Nick

Blijf op de hoogte en volg

26 April 2009 | ,

Hoezee! Het is weer bijna koninginnenach. Wie heeft er zin om bij ons een hapje te eten voordat we (rond een uurtje of 8) de stad in gaan?

Groetekes van Sara en Nick

  • 26 April 2009 - 19:36

    :

    We bedoelen rond een uurtje of 8, (die verdomde smileys zijn echt nie om te lachen) Dus happie eten rond 6 of 7 uur.... Laat maar even weten!

  • 27 April 2009 - 06:36

    Gijsje:

    Gezellig, feestje in de keuken!!! Ik en Ruben zijn erbij.

  • 27 April 2009 - 08:07

    Marnis:

    Gezellig! Ik kom graag een happie eten om daarna weer lekker naar huis te vertrekken... (het gaat me niet gebeuren dat ik ga bevallen tussen duizenden dronken Hagenezen ;-)

  • 27 April 2009 - 14:23

    Lenny:

    Ja leuk!!

    Zag dat er ook nog een 90's feestje in t Paard is op KoninginneNach.. voor het geval dat het weer zo koud is!

    xx

  • 27 April 2009 - 16:59

    Sara:

    Gezellig, dan zijn we nu sowieso al met 8. Godelief en Elke komen namelijk ook zeker. Ik zal een lekkere pasta en brood salade en een soepje maken. Marnis, ik weet aleen dat je geen rauwe vis en rauwmelkse kaas mag, maar zijn er verder nog producten die je niet mag?

  • 27 April 2009 - 20:16

    Wouter:

    Alcohol natuurlijk!
    trouwens, ik kom ook langs... weet nog niet of ik mee kan de stad in.

  • 28 April 2009 - 06:36

    Florian & Victoria:

    Wij komen natuurlijk ook :-)

    We zullen er iets voor 7-en zijn.

    Tot morgen!

    Hoera

    Hoera

    Hoera

  • 28 April 2009 - 07:15

    Marnis:

    en (half)rauw vlees en rauwe eieren...

  • 28 April 2009 - 12:23

    Marieke:

    Reken vooralsnog niet op mij. Ik ga koninginnedag onderduiken in de efteling :-)

  • 28 April 2009 - 14:29

    Marjolein & Norman:

    Wij hebben wel heel veel zin...en trek natuurlijk!Maar laten het even afhangen van hoe vermoeid we zijn van de verhuizing..Nog bedankt voor alle hulp!

  • 28 April 2009 - 14:30

    Marjolein & Norman:

    Wij hebben wel heel veel zin...en trek natuurlijk!Maar laten het even afhangen van hoe vermoeid we zijn van de verhuizing..Nog bedankt voor alle hulp!

  • 28 April 2009 - 18:24

    Machteld:

    Gezellig, ik ben er ook bij! Tot morgen.

    groetjes,

    Machteld

  • 29 April 2009 - 08:02

    Sara:

    Jeeee wat gezellig! Ik ga zo ff boodschappen doen, we zijn met 14 - 16 man. Ik zal qua alcohol wat rose en biertjes kopen, als je iets anders wil drinken, breng je het dan zelf mee? XXXXXXX

  • 29 April 2009 - 08:51

    Mirjam En Jan Willem:

    Superleuk. Wij zijn helaas een beetje suf, waarschijnlijk verhuizingsmoeheid, aanstaande zaterdag weer een verhuizing voor de boeg (m'n broer), dus doen het nu een beetje rustig aan. Veel plezier vanavond!!!

  • 29 April 2009 - 12:13

    Lenny:

    JEEEEEE! En nu is het ook nog (best) mooi weer!!

    Tot vanavond,

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: