Schaatsen!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu Schaatsen!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

Schaatsen!!

Door: lenny

Blijf op de hoogte en volg

05 Januari 2009 | Nederland, Amsterdam

Hee mensen,

volgens de laatste weerberichten blijft het nog zeker tot het weekend in de nachten flink vriezen... Wie heeft er zin om zaterdag mee te gaan schaatsen?? (Om daarna lekker ergens op te warmen ;))

xx lenny

  • 05 Januari 2009 - 18:36

    :

    hmm, door bizarre timing twee berichten tegelijk geplaatst.. die overigens wel mooi op elkaar aansluiten!

    Maar zie dus ook het bericht hiervoor voor de nieuwjaarsborrel..

  • 05 Januari 2009 - 21:47

    Marieke:

    Leuke ideeen! Ik heb vorige week al even geoefend op mijn schaatsen..ging best goed :-). Ik laat het zaterdag even van het laatste moment afhangen. Heb nog een hoop andere plannetjes.
    's avonds borrelen in de Boterwaag lijkt me iig wel gezellig!

  • 06 Januari 2009 - 07:59

    Gijsje:

    Goed idee. Ik weet alleen nog niet of ik dat ga redden. Mijn moeder is zaterdag op visite.

    Groetjes Gijsje

  • 06 Januari 2009 - 09:51

    Jeroen:

    Da's inderdaad een mooie timing. Schaatsen laat ik (denk ik) aan mij voorbijgaan, zo niet dan hoor je 't nog.

  • 06 Januari 2009 - 13:45

    Theo:

    Laura en ik waren ook net van plan zaterdag te gaan schaatsen op de Oostvaardersplassen. Maar goed, we kunnen natuurlijk ook wat dichter bij huis gaan... Dus wij gaan mee. Opwarmen in de Boterwaag daarna lijkt me leuk.

  • 06 Januari 2009 - 16:10

    Wouter:

    kom net van de rottemeren af schaatsen! super plek om te oefenen...
    tot (en vrijdag? zaterdag
    wouter

  • 06 Januari 2009 - 17:04

    Sara:

    Ik kan echt HELEMAAL NIET schaatsen (heb tot mn 12de op van die kinderschaatsen met twee ijzers)gereden en daarna alleen maar gestunteld. De koek en zopie ben ik wel goed in. :)
    Savonds heb ik feestje in Rotterdam. Voordat ik de trein pak kom ik nog even kijken waar jullie uithangen! Groetjes Sara

  • 06 Januari 2009 - 19:59

    Mirjam En JW:

    Leuk!! Schaatsen op zaterdag gaat niet lukken. We gaan m'n zusje en schoonbroer helpen verhuizen. We proberen wel bij de borrel te zijn!

  • 07 Januari 2009 - 10:16

    Marnis:

    Helaas zit schaatsen er dit jaar niet in voor mij, maar borrelen doe ik graag.
    Vanaf hoe laat wordt er opgewarmd?

  • 07 Januari 2009 - 16:24

    Theo:

    Heeft iemand van jullie kunstschaatsen/noren maatje 39 te leen? Laura kan namelijk haar schaatsen niet vinden...

  • 07 Januari 2009 - 16:38

    Marnis:

    Alleen iets verroeste lage noren maatje 38...(en ze vallen klein want dat hoort bij schaatsen ;-)

  • 07 Januari 2009 - 16:42

    Tomas:

    Het schaatsen laat ik aan mij voorbij gaan. Het nooit goed hebben leren schaatsen beschouw ik als één van de twee gebreken in mijn opvoeding. Een biertje drinken heb ik overigens wel geleerd, dus daar ben ik bij!

  • 07 Januari 2009 - 20:36

    Florian:

    Ik sluit me aan bij Tomas, een gemis in mijn opvoeding. Wanneer wordt er geschaatst en waar en wanneer wordt er geborreld??

  • 07 Januari 2009 - 21:19

    Lenny:

    Hee Theo, helaas heb ik niets te leen. Als ze ze echt niet kan vinden kan ze Marktplaats proberen.. had binnen een dag drie positieve reacties!

  • 07 Januari 2009 - 21:25

    Lenny:

    Hee Theo, helaas heb ik niets te leen. Als ze ze echt niet kan vinden kan ze Marktplaats proberen.. had binnen een dag drie positieve reacties!

  • 08 Januari 2009 - 15:09

    Gijsje:

    Tomas, wat is dan het andere gebrek in jouw opvoeding?

    Ik denk dat ik wel bij het borrelen kan zijn. En heb ook geen schaatsen te leen, want ik heb ze niet!

    Liefs Gijsje

  • 08 Januari 2009 - 21:58

    Wouter:

    Voor degene zonder degelijke Nederlandsche Opvoeding kan ik mijn hulpschaatsstoel meenemen, kan ik ook alvast oefenen voor later! Rottemeren zijn prima plek om te leren schaatsen...

  • 09 Januari 2009 - 13:49

    Theo:

    Ik heb net schaatsen gekocht, dus ben er helemaal klaar voor!!! Rottermeren dus? Gaat er iemand met de auto heen en hoe laat gaan we?

  • 09 Januari 2009 - 16:27

    Erwin:

    Moet zaterdag optreden met de Kennisnetband op het personeelsfeest. De generale repetitie doen we 's middags, dus moet helaas alle ijs- en borrelpret en -praat aan mij voorbij laten gaan. Veel plezier allemaal!

  • 10 Januari 2009 - 09:34

    Wouter:

    Zullen we een uurtje of vijf/zes afspreken in de Boterwaag?
    groet
    wouter

  • 10 Januari 2009 - 11:06

    Jeroen:

    ik denk dat wij wat later komen, maar ik bel (je) wel even. veel schaatsplezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: