Jazz in de gracht - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Jazz in de gracht - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Jazz in de gracht

Door: Gijsje

Blijf op de hoogte en volg

20 Juni 2008 | ,

Wie heeft er zin om vanavond naar bandjes op bootjes te kijken?!?

Zie bericht van www.thehaguefestivals.com:

Jazz' in de gracht 2008
Haagse gracht, Passantenhaven aan de Bierkade tot en met de Dunne Bierkade, Den Haag
Vrijdag 20 juni en zaterdag 21 juni 2008

Voor de vierde maal in successie zijn de voorbereidingen in volle gang voor het unieke Jazz´in de gracht festival! U kunt weer genieten van dit gratis festival met een gemoedelijke sfeer op vrijdag 20 juni en zaterdag 21 juni!

Platbodems met artiesten
Stelt u zich eens voor, het is mooi weer en het is gezellig druk langs de Haagse gracht, u ziet platbodems met daarop artiesten voorbij varen. Er is een braderie met artiesten die hun zelfgemaakte kunst te koop aanbieden. U kunt natuurlijk ook alleen met verbazing en verwondering naar al dat moois kijken. Maar bovenal is het een warme sfeer waarin iedereen zich zelf kan vinden. Dit is het Jazz´in de gracht festival!


  • 20 Juni 2008 - 10:52

    Lenny:

    Hee, leuk! Na alle indo-rolling-stones-cover-bandjes ben ik wel toe aan een gezellig jazz bandje op een boot! ;)

    Hoe laat?

  • 20 Juni 2008 - 12:32

    Lijkt Me Leuk! :

    Volgens mij begint het om 18.00 uur. kunnen we combineren met ergens wat eten.

  • 20 Juni 2008 - 14:29

    Gijsje:

    Ik weet niet van wie er nog meer animo is, maar omdat mijn saldo er niet superrooskleurig uitziet eet ik thuis. Ik denk dat ik en Lenny er uiterlijk 8 uur zijn. Als je mee wilt eten kan dat natuurlijk! Geef dan even een belletje!

  • 20 Juni 2008 - 15:43

    Sara :

    Ik kom vanavond ook kijken. Met eten weet ik nog niet... ik denk thuis, net wat ik tegenkom. Tot vanavond!

  • 20 Juni 2008 - 18:39

    Sara:

    Oeps instortmomentje.... Ik ga toch bankzaken doen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: