Bier!!!! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Bier!!!! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Bier!!!!

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg

07 Maart 2008 | ,

Het is nu 10.00 uur en ik heb zin aan bier. Is dit ongezond? Wie gaat er mee vanavond in de boterwaag aan de bar hangen...

  • 07 Maart 2008 - 10:37

    Marieke:

    Hmmm, nog geen zin in bier (komt nog), maar wel in weekend! Ik heb vanavond andere plannen, dus ik ben er niet bij. Fijn weekend!

  • 07 Maart 2008 - 12:40

    Gijsje:

    Ik ga mijn weekend in de Franse sneeuw doorbrengen. Na een hele lange busreis, komt er een weekend vol met sneeuw en bier aan! Veel plezier in de Boterwaag...

    XX Gijsje
    PS. Om 10 uur aan bier en dus leuke dingen denken is naar mijn mening juist erg gezond! ;-)

  • 07 Maart 2008 - 13:17

    Marnis:

    Deze Duitser vindt bier altijd gezond!

    Ik kom graag vanavond naar de stamkroeg! Hoe laat?

  • 07 Maart 2008 - 13:27

    Richard:

    Aha, mijn gastheer gaat het huis uit. Nou, dan moet ik wel mee, denk ik ;-).

    Ik neem mijn vrouw en later komt ook mijn preferred supplier in peniskokers en sudanees oorlogstuig nog.

  • 07 Maart 2008 - 14:17

    Theo:

    Waarschijnlijk ergens tussen 21.30 uur en 22.00 uur...

  • 07 Maart 2008 - 14:42

    Machteld:

    Ik bied nachtelijk onderdak aan Richard, zijn vrouw en zijn preferred supplier in peniskokers en sudanees oorlogstuig, dus ik ben er ook bij (en anders was ik er trouwens ook bij! ;-)). Tot vanavond!

  • 07 Maart 2008 - 15:48

    Erwin:

    Wellicht dat ik na elven nog aanschuif, ik heb namelijk nog geen preferred supplier in peniskokers en sudanees oorlogstuig, maar sta altijd open voor de laatste ontwikkelingen.

  • 07 Maart 2008 - 17:06

    Lenny:

    ik heb mijn huis verkocht!!! dus dat moet gevierd worden...tot vanavond!! xx

  • 08 Maart 2008 - 15:33

    Sara:

    Heb je je huis toevallig verkocht aan een handelaar in peniskokers en sudanees oorlogstuig? haha. Ik was er gister niet bij, ben thuis dronken geworden en nu draait de huiskamer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: