Zin in een avondje jazzz? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Zin in een avondje jazzz? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Zin in een avondje jazzz?

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg

13 Februari 2008 | ,

Binnenkort is m'n eerste amateuroptreden met m'n jazzkoor. We brengen 2 à 3 liedjes ten gehore. Daarnaast zijn er andere jazzkoren, bigband en solisten van het Koorenhuis. Aanvang is zaterdag 23 februari 19.30 uur in Marcanto aan de Groene zoom 11 in Voorburg (gratis entree). Als jullie het leuk vinden om te kijken, zijn jullie van harte welkom!

  • 14 Februari 2008 - 08:06

    Gijsje:

    Klinkt leuk! Helaas, ben ik dat weekend in Nijmegen. Liefs Gijsje

  • 14 Februari 2008 - 08:08

    Marieke:

    Ik zou het zeker leuk vinden om een keertje te komen kijken! Die zaterdag kan ik jammer genoeg niet. Succes en vooral: veel plezier!

  • 14 Februari 2008 - 09:28

    Marnis:

    Hè, nou kan ik je nog niet komen horen (en ik zeur er al jaren om :-)
    Die avond zijn wij op een verjaardagsetentje bij Marloes.
    Veel succes!

  • 14 Februari 2008 - 09:50

    Theo:

    En ik kan die zaterdag ook niet...Heb dan een concert van Van Dik Hout. Hoop dat ze net zo goed als jullie zijn. Succes!

  • 14 Februari 2008 - 17:09

    Sara:

    Ik ben net als deze sjaak-afhaak groep... (zit dan in Nijmegen).
    Succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: