Nieuwjaarsborrel!! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Nieuwjaarsborrel!! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Nieuwjaarsborrel!!

Door: Victoria & Florian

Blijf op de hoogte en volg

05 Januari 2008 | ,

Ook namens ons de beste wensen voor 2008!
Het lijkt ons dus een goed plan om het nieuwe jaar borrelend in te luiden. Voorstel is om op zaterdagavond 19jan de bubbels te ontkurken in de Frederikstraat (rond uurtje of 9) en daarna Den Haag onveilig te maken.

Groet Victoria & Florian

  • 07 Januari 2008 - 09:59

    Marieke:

    Leuk idee! Ik ben erbij.

  • 07 Januari 2008 - 10:01

    Marnis:

    Leuk idee, maar helaas zijn wij dan Vlieland aan het onveilig maken.

  • 07 Januari 2008 - 12:39

    Gijsje:

    Gezellig, ik doe ook mee!!!! En neem als het goed is ook nieuwe aanwas mee voor de Haagse vriendenclub. Frank (oud JVB-er) en Elke zijn dat weekend Den Haag aan het verkennen, voordat ze hierheen verhuizen.

  • 07 Januari 2008 - 13:30

    Marnis:

    Voor de niet Delftenaren: oud- JvB betekent oud huisgenoot van NIck, Wouter, barbara, Tomas, Lenny enz.;-)

    Heeft Frank al een huisje gevonden?

  • 07 Januari 2008 - 13:45

    Lenny:

    Goed plan!!

    Gezellig dat Frank en Elke er dan ook bij zijn!

  • 07 Januari 2008 - 15:21

    Tomas:

    Frank, als in motormuis-Antwerpen-Frank of heb ik nu de verkeerde voor me?
    Borrel in Frederiksstraat lijkt mij prima plan!

  • 07 Januari 2008 - 15:46

    Gijsje:

    Die Frank is het!

    Oh ja, en voor al diegene die al eerder het nieuwe jaar gezamenlijk in willen luiden houden we op vrijdag een bijeenkomst in onze misschien wel nieuwe, veel hippere, inclusief dansvloer stamkroeg SQUARE (op het Plein)!

  • 07 Januari 2008 - 16:09

    Theo:

    ooh die Frank! Die ken ik niet...Helaas ik zit ook op Vlieland. Ik zal me vrijdag voor SQUARE maar eens trendy kleden dan...

  • 07 Januari 2008 - 16:25

    Marieke:

    Ah, dus vanaf 2008 zijn we "pleingangers"..
    Nou ja als het een dansvloer heeft, vind ik het wel leuk. Maar hou ook de 26e vrij (of corso, ik blijf het proberen..;))

  • 07 Januari 2008 - 16:55

    Mirjam:

    Leuk!! Jan-Willem en ik komen ook.

  • 07 Januari 2008 - 21:33

    Florian:

    Hartverwarmend wederom

    Iedereen is welkom.

    Wordt er deze vrijdag al naar SQUARE gegaan?

  • 07 Januari 2008 - 23:04

    Lenny:

    Leuk, vrijdag naar de Square!! Wel zorgen dat we niet meer bij de Haagse Kluis terecht komen.... ;)

  • 08 Januari 2008 - 08:34

    Wouter:

    helaas zit ik ook op vlieland...
    veel plezier en tot vrijdag!

  • 09 Januari 2008 - 07:39

    Machteld:

    Het begint saai te worden, maar ook ik ben op Vlieland de 19e.
    En vrijdag ben ik in Amsterdam, dus dan ben ik er ook niet bij...

  • 10 Januari 2008 - 09:29

    Jeroen:

    Vrijdag SQUARE??? Vrijdag als in: morgen (de 11e)??? Lijkt me een prima plan! Wij komen niet alleen het jaar inluiden, maar ook 'tot-ziensen': Gwen vertrekt de 20e naar NY en ik de 26e naar Canada. Begin juni zal dan wel ons volgende bezoekje worden aan wat dan de nieuwe hippe stamkroeg in DH moge zijn...

  • 10 Januari 2008 - 13:54

    Theo:

    Ik ben er toch niet bij morgen! Ga zaterdag inkopen doen voor huis en wintersport in Lelystad en ga er vrijdag al heen.

  • 10 Januari 2008 - 21:31

    Erwin:

    Helaas! Zit dat weekend in de Ardennen.

  • 11 Januari 2008 - 11:27

    Barbara:

    En ik zit ook al in de ardennen dat weekend, helaas. Maar vanavond SQUARE lijkt me een uitstekend plan, ben heel benieuwd naar al dat hips...:)

  • 11 Januari 2008 - 11:41

    Jeroen:

    Tjemig, net even de site van SQUARE gechecked, blijk ik een hippe outfit aan te moeten... 's kijken wat ik in de kast heb hangen ;)

  • 11 Januari 2008 - 11:53

    Marnis:

    Iets zwarts waarschijnlijk :-)

    Hoe laat begint het geborrel vanavond?

  • 11 Januari 2008 - 12:13

    Gijsje:

    Marjolein, Sara, Nick, Lenny, Marieke en ik beginnen vanavond met lachen om niet schieten in Dillegentia. We zijn er rond 10 uur! Tot vanavond!

  • 13 Januari 2008 - 10:04

    Jeanine:

    hoe was Square? Lekker hip geweest , in het zwart?
    19e zit ik ook op Vlieland (wat eentonig, maar wel leuk!). Kom graag een keertje Square verkennen!


  • 19 Januari 2008 - 11:29

    Frank (ja, Die Ene):

    Hallo allemaal, het was wat heftiger dan gepland gisteren, maar de tas is gepakt en na eensnelle hap zullen we afreizen naar het altijd zonnige noorden.
    Ik heb er nu al zin in!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 165333

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: