2e kerstdag stamppot-dag - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu 2e kerstdag stamppot-dag - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

2e kerstdag stamppot-dag

Door: Stampotvoorzieners

Blijf op de hoogte en volg

22 December 2007 | ,

Gijs, Nick en ik hebben het idee om stamppot te maken op 2de kerstdag. Motto: doe maar gewoon, da's al gek genoeg!

Vanaf 16.00 uur ben je welkom (op de Assendelftstraat of op Weteringplein, laten we nog weten).

Laat maar even weten of je mee-eet, dan kunnen we kijken hoeveel piepers we moeten inslaan!

Groetjes Sara

Oja, het wordt geen avondvullend programma, want we gaan de derde kerstdag vroeg naar Madrid. Dus je moet rond 22.00 uur weer pleite! (fijne gezellige kerstgedachte he)

  • 25 November 2007 - 12:35

    Florian:

    Altijd goed die stamppotten. Ik ben die dag in Nijmegen. Ga er maar vanuit dat ik niet op tijd terug ben in Den Haag

  • 27 November 2007 - 14:06

    Marnis:

    Leuk en lekker! Ik wil meedoen!
    Wel lekker vette stampotten, toch?
    :-)

  • 27 November 2007 - 20:34

    Marieke:

    Gezellig, ik doe graag mee! Ik moet de volgende dag gewoon werken dus doorzakken zat er toch niet in... dan maar uitbuiken :-)

  • 28 November 2007 - 10:02

    Lenny:

    gezellig!! leuk idee, ik ben erbij...

  • 28 November 2007 - 17:08

    Mirjam:

    Leuk idee! Ik denk dat het bij mij echter familiedag wordt.

  • 28 November 2007 - 20:13

    Marjolein:

    Lijkt me heerlijk...wel gezamelijk piepers schillen hoop ik?
    Wil er graag bij zijn.

    Kus Lein

  • 29 November 2007 - 18:08

    Wouter:

    bestaat er geen afhaal stampot?
    anders geef ik me op voor een kookklus...!

    gr wouter

  • 10 December 2007 - 17:29

    Sara:

    Wat een animo en lekker veel hulptroepen! Leuk!
    Onze papa had ook al aangeboden om wild-rollade bij de stamppot te maken. Dus dat komt goed. De locatie gaat wijzigen naar Lenny's casa, zodat er eventueel een langere avond van gemaakt kan worden.... :)
    Oja, pieperjassers kunnen we denk ik wel gebruiken, daarover bellen we tzt wel.

  • 16 December 2007 - 19:02

    Machteld:

    Ik eet ook graag een stamppotje mee!

  • 21 December 2007 - 12:31

    Jeanine:

    Ries en ik willen ook graag mee stamppotten. Kan dat nog?

  • 21 December 2007 - 16:50

    Sara:

    Tuurlijk kan dat nog, iedereen kan nog tot op het laatste moment aansluiten. We zijn nu met 12 personen. Leuk! Dat wordt echt gezellig......
    Tot 2de kerstdag allemaal!

  • 23 December 2007 - 10:36

    Tomas:

    Ik heb mijn chocolade op de juiste consistentie dus ik meem mijn fontein mee.

  • 23 December 2007 - 17:21

    Nick:

    oproep:
    als iedereen nou een flesje wijn of een potje bier meeneemt naar de stamppotschranspartij, zou dat het piepers-jassende kookkommittee een geweldige berg sjouwen schelen!
    Bedankt & alvast smakelijk eten bij pa en/of moe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 165351

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: