nostalgie.. - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu nostalgie.. - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

nostalgie..

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg

23 Oktober 2007 | ,

Hey allemaal

Vorige maand was ik op het '80-'90 feest in de Off Corso in Rotterdam. Was superleuk en voor herhaling vatbaar! Nou is er zaterdag weer zo'n feestje, dus ik wilde even polsen:

Wie heeft er zin om weer eens lekker ouderwets te gaan dansen??

x
Marieke

  • 24 Oktober 2007 - 08:24

    Marieke:

    .....misschien helpt de wetenschap dat je die nacht een uurtje langer kunt slapen......

  • 24 Oktober 2007 - 08:46

    Marnis:

    Heel leuk plan! Maar wij zitten die avond in Callantsoog... Volgende maand herkansing?

  • 24 Oktober 2007 - 11:32

    Gijsje:

    Ik ben ook al een paar x naar dat feestje geweest en is inderdaad erg leuk! Maar dit weekend ben ik in Stockholm, dus ik opteer ook voor volgende maand!!!

  • 24 Oktober 2007 - 12:33

    Jeroen:

    ik zit ook al in 't hoge noorden aankomend weekend (Groningen). veel plezier met dat extra uur - het gaat toch niet weggeslapen worden?

  • 24 Oktober 2007 - 12:55

    Marieke:

    Hmmm...
    Nou, als er nog gegadigden zijn, hoor ik het wel! Anders slaap ik 'm lekker weg dat uurtje
    Volgende maand is hetzelfde feestje er weer :-)

  • 25 Oktober 2007 - 11:36

    Lenny:

    heeej, wat een goed idee!! Volgende maand ben ik erbij...;)

    Thailand is super!!!

  • 25 Oktober 2007 - 13:20

    Marieke:

    Off Corso is al uit mijn hoofd inmiddels. Ik ga (koop)zondag naar de meubelboulevard, dat wil je niet met een kater....

    volgende maand staat! ;)

  • 29 Oktober 2007 - 11:40

    Mirjam:

    Leuk! Ga ook graag volgende maand mee!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: