Zin in iets leuks - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Zin in iets leuks - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Zin in iets leuks

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg

03 Oktober 2007 | ,

Hebben jullie ook zin in iets leuks vrijdag? Ik weet alleen nog niet wat. Ergens eten en naar de Boterwaag?

  • 03 Oktober 2007 - 20:44

    Marieke:

    Altijd zin in iets leuks :)
    Ik ben al tijden niet meer in de Boterwaag geweest. Of ik ook mee ga eten weet ik nog niet.
    Tot vrijdag!

  • 04 Oktober 2007 - 11:06

    Florian:

    Leuk idee, ik ga vrijdagavond zeker wat doen in Den Haag. B.v. Jazz pianist in Irish bar aan MAuritskade/Dr.Kuyper. Wat dacht je van bowlen?


  • 04 Oktober 2007 - 14:30

    Mirjam:

    Bowlen! Lijkt mij heel leuk voorstel!! We kunnen gaan bowlen in bowlingcentrum Scheveningen van 18.30-19.30 uur, daarna gaan eten in Scheveningen, dan naar jazz pianist en dan naar Boterwaag? Of is dit een te complex programma?

  • 04 Oktober 2007 - 15:38

    Sara:

    Ik heb vrijdag eters, dus ben er niet bij. (bowlen is ook niet mijn grootste hobby :)

  • 04 Oktober 2007 - 19:22

    Marnis:

    Ik ben morgenavond in Utrecht, dus helaas geen bowlen voor mij (ga ik trouwens donderdag al doen. Incl wokken ;-)

  • 05 Oktober 2007 - 01:40

    Jeronimo:

    bowlen, in den haag? dat hoort toch in de bowling-alley van 't zuiderpark??? helaas gaat mij dat niet lukken vrijdag.

  • 05 Oktober 2007 - 06:31

    Machteld:

    Klinkt leuk, maar ik ben in Amsterdam vanavond. Viel Spass!

  • 05 Oktober 2007 - 07:07

    Marieke:

    Bowl-ze! Ik bel wel even als ik nog naar de stad kom, waar jullie zijn. Ik heb een waslijst aan klussen te doen, dus ik ga niet mee eten.

  • 05 Oktober 2007 - 07:49

    Barbara:

    Ik ben in amsterdam vanavond. Jammer, want ik heb enorm geoefend op de wii...:) Veel plezier!

  • 05 Oktober 2007 - 08:07

    Wouter:

    ik denk dat ik het niet ga halen,
    heb vandaag mijn jaarlijkse bureaudag!
    maar als er vanavond rond een uurtje of twaalf nog mensen in de boterwaag zijn
    kom ik zeker langs!

  • 05 Oktober 2007 - 12:18

    Theo:

    Helaas, ook ik heb een strakke klusplanning, ga vanavond even verder in mijn huis.

  • 05 Oktober 2007 - 12:37

    Erwin:

    Ik speel vanavond weer es met de band. Maar ik denk dat ik volgende week ook nog wel zin heb in iets leuks/ Boterwagerigs.

  • 05 Oktober 2007 - 12:38

    Lenny:

    Ik bel ook vanavond nog wel even waar jullie zitten... waarschijnlijk ná het bowlen ;)

  • 05 Oktober 2007 - 13:21

    Tomas:

    ik zet voor volgende week (12de) de boterwaag in mijn agenda!

  • 05 Oktober 2007 - 13:31

    Gijsje:

    Ik ga eerst ergens wat eten met mijn vader, maar kom daarna nog wel even kijken in de Boterwaag. XX

  • 05 Oktober 2007 - 15:38

    Mirjam:

    Mocht er iemand vanavond toch naar de Boterwaag gaan of iets anders leuks willen doen, ik zit thuis en je kunt me bellen. Ik maak het alleen niet al te laat, ik moet een beetje uitrusten van afgelopen week en dit weekend m'n reis naar India wat voorbereiden...

  • 10 Oktober 2007 - 23:34

    Nick:

    ik kon afgelopen vrijdag niet, maar ik ben dol op bowlen.
    Ik probeer wat vaker te checken op de site, maar zodra er gebowled gaat worden kunnen wat mij betreft alle communicatiekanalen mijn kant op benut worden om mij daarvan te verwittigen.

    Bowling Rules!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: