Wie gaat er mee naar de Tilburgse kermis?? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Wie gaat er mee naar de Tilburgse kermis?? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Wie gaat er mee naar de Tilburgse kermis??

Door: Machteld

Blijf op de hoogte en volg

12 Juni 2007 | ,

Het is nog even weg, maarrrr: wie gaat er mee naar de Tilburgse kermis?
Datum: zaterdag 28 juli
Voorlopig programma: uurtje of 3: koffie bij de Smidjes (die wonen heel handig midden in het centrum), daarna de kermis op, beetje eten, en daarna nog voor de liefhebbers op stap met Jelte (mijn uberhippe broertje). Geen nachtnet vanaf Tilburg, maar slapen bij de Smidjes behoort tot de mogelijkheden (wat mijn moeder betreft: hoe meer, hoe beter ;-))
En nee, je hoeft geen kermisliefhebber te zijn om dit leuk te vinden. Beschouw mezelf ook niet als een kermisliefhebber, maar een middagje/avond de Tilburgse kermis vind ik geweldig (lekker ordinaire mensen kijken!). Dus wie zin heeft: gezellig!!

groetjes,

Machteld

  • 13 Juni 2007 - 09:09

    Marnis:

    Leuk plan!! Vrees echter dat Wout en ik dan met een jetlag op de bank zitten/liggen, we komen namelijk de 27e terug uit Indonesië...

  • 13 Juni 2007 - 10:45

    Lenny:

    Goed idee! 28 juli kan ik dus ik ben wel in voor een ritje in de botsauto's ;)

  • 13 Juni 2007 - 16:47

    Mirjam:

    Klinkt super! Ik ga graag mee.

  • 14 Juni 2007 - 15:01

    Marieke:

    Ik heb die dag helaas geen jetlag en het plan is leuk! Ik ga nog even een maandje broeden op het idee "Marieke op de kermis" en kijken of dat me gaat bevallen :-)

  • 14 Juni 2007 - 20:10

    Florian:

    Transsiberie: gaat niet lukken. Jammers hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: