De koninklijke Nach 29-04-07 - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu De koninklijke Nach 29-04-07 - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

De koninklijke Nach 29-04-07

Door: Nick & Sara

Blijf op de hoogte en volg

30 Maart 2007 | ,

Hoezee hoezee hoezee!!!


Driewerf hoera voor... koninginnenach!

Dat betekent weer indrinken en in-eten op de assendelftstraat nummer 1.
Wij verzorgen het eten, jullie een voorraadje drank! Neemt allen uw aanhang mee!
We ziijn vanaf 17.00 uur geopend op zondang 29 april. Om 20.00 uur start het bandjes-programma, dus vanaf dan zijn we de stad onveilig maken.. we zullen nog een programmaatje maken aan de hand van (http://www.koninginnenach.nl/2007/index1.htm)

Laat ff weten of je komt (en of je iemand meeneemt) dan kunnen wij bekijken hoeveel mmm...lekkere hapjes (citaat van lowieke de vos, fabeltjeskrant) we gaan inslaan.

Bijven slapen kan.... als je je eigen spullen meeneemt.

Groetjes van sara en nick

  • 30 Maart 2007 - 15:09

    Wouter:

    ik blijf niet slapen,
    maar ik eet en drink graag mee!

  • 30 Maart 2007 - 18:30

    Marieke:

    Ik kan me de kater van vorig jaar nog te goed herinneren.....
    Dit jaar zit ik veilig in het vliegtuig en lijd ik de volgende dag alleen maar aan een jetlag :-)

  • 31 Maart 2007 - 10:28

    Theo:

    Leve de koningin, Sara en Nick! Heb je nog eens een feesje... Ik ben er bij, maar blijf ook niet slapen.

  • 31 Maart 2007 - 12:41

    Jeronimo:

    Yep, an awful lot o'cheers to our queenie! Ik ben er zeker (weer) bij! Weet nog even niet of ik ook kom ineten/pilschen op de Assendelft, zo wel neem ik wel wat te ineten/pilschen mee. Iets van een chardie voor bij en een roadkill-kangaroetje of zo voor op de barbie...

  • 01 April 2007 - 12:52

    Florian:

    Ik moet Victoria de Koninginnenach laten zien. Wij komen! Maar blijven niet slapen :-P

  • 01 April 2007 - 13:53

    Marnis:

    LEUK!!! Ik kom.

  • 01 April 2007 - 20:24

    Lenny:

    Gezellig! Ik ben er zeker bij...

    en blijven slapen lijkt me erg fijn, lekker op de grond met mijn trui als kussen! ;)

  • 01 April 2007 - 20:35

    Barbara :

    gezelligheid! wij zijn erbij! En dan maandag met een frisse kater met onze overgebleven zooi op een kleedje..
    Slapen doen we dan bij de bijna-buren :)

  • 04 April 2007 - 19:46

    Mirjam:

    Ik kom ook! Ik ben wel iets later, eerst nog terugkomen van een wandelweekend uit de Ardennen. Jullie programma zal vast wel de weg wijzen.

  • 28 April 2007 - 18:54

    Jeronimo:

    Vers uit Oz en direct in de Nach! Goed plan hoor!!! Even een paar dagen bijgekomen in m'n bedje en 't ziet er naar uit dat ik 's avonds niet meer in slaap val. Zie jullie morgen - wij eten overigens niet mee. Haken wel ergens in de stad aan. Doeg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 165304

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: