Jarig! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Jarig! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Jarig!

Door: Marnis

29 November 2006 | ,

Aanstaande vrijdag 1 december ben ik jarig en word 30 jaartjes jong! Uiteraard moet dat groots gevierd worden... alleen nu nog even niet. In (waarschijnlijk) februari zal ik samen met Ine en haar huisgenote, die ook allebei 30 worden, een feest geven in Amsterdam.
Om mijn verjaardag niet helemaal in het Sinterklaasgefeest onder te laten gaan wil ik jullie uitnodigen om vrijdagavond een biertje te komen drinken in, jawel!, de Boterwaag. Vanaf een uurtje of negen zal ik er zijn. Hopelijk tot vrijdag!

• 29 November 2006 - 11:17

Jeroen:

Helaas: 's avonds laat ik mijn oren verpesten door Placebo - die jonge lui toch ook. Ik heb wel tijd voor een middagborrel, behoort dat ook tot de opties?

• 29 November 2006 - 14:27

Marieke:

Ik ga vrijdag stappen in Rotterdam, dus ik kan er helaas niet bij zijn. Dan maar een herkansing in februari!
    Veel plezier vrijdag!

• 29 November 2006 - 21:04

Florian:

Ik kom wel effkens een pilske vatten

• 30 November 2006 - 07:38

Sara:

Ik kom ook even koekeloeren....

• 30 November 2006 - 08:14

Wouter:

Lekker, biertjes!!

• 30 November 2006 - 08:26

Theo:

En een taartje? Ik ga dit uiteraard met je vieren!

• 30 November 2006 - 15:59

Lenny:

Sorry! Ik kan er helaas niet bij zijn.. maar heel veel plezier met de biertjes en taartjes!

• 01 December 2006 - 08:00

Tomas:

Van harte gefeliciteerd! Vanavond zal ik dit nog eens herhalen.

• 01 December 2006 - 11:41

Gijsje:

Ik ben er vanavond zeker bij om te proosten op jouw begin als dertiger!!!

• 01 December 2006 - 12:46

Machteld:

30, heelijke leeftijd!! Ik ben erbij om je te feliciteren vanavond (dat wil zeggen, als deze 30-er niet in slaap valt op de bank ;-))