Borrelen? - Reisverslag uit Delft, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu Borrelen? - Reisverslag uit Delft, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

Borrelen?

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg

10 November 2006 | Nederland, Delft

Wat een rust hier op de site! Het is vrijdag!!! Dus, uhm, gaat er geborreld worden, of niet?

  • 10 November 2006 - 13:14

    Gijsje:

    Ik ga vanavond eten in Rijswijk. Wie weet dat ik daarna nog naar de Boterwaag kom. Maar gezien mijn banksaldo en slaapsaldo van deze week acht ik die kans zeer klein! Veel plezier vanavond! XX

  • 10 November 2006 - 16:20

    Jeroen:

    Dat ziet er naar uit dat het een filmpje kijken wordt vanavond. Mocht er toch nog enurm aan de pilsch gegaan worden daar in 't Haagse, hoor ik dat natuurlijk graag...

  • 10 November 2006 - 16:21

    Lenny:

    Zie Gijsje! ;)

    Veel plezier vanavond..

    Heeft er morgenavond nog iemands iets te doen? Iemand zin in spelletjes.., goed te combineren met het ontbreken van banksaldo! :):)

  • 10 November 2006 - 16:58

    Wouter En Marnis:

    Tja, banksaldo... bekend verhaal!
    Morgenavond spelletjes vinden wij een goed plan!

  • 10 November 2006 - 21:40

    Marieke:

    Ik ga nu eerst mijn negatieve slaapsaldo bijwerken, dan morgen mijn banksaldo naar beneden bijwerken en dan denk ik ook wel zin te hebben in spelletjes!

  • 11 November 2006 - 10:34

    Machteld:

    Voor de borrel die niet doorging ben ik te laat zo te zien. Maar voor de spelletjes ben ik gelukkig nog op tijd! Ik doe graag mee. Hoe laat?

  • 11 November 2006 - 13:45

    Lenny:

    Gezellig!
    Vanaf een uurtje of negen? Sorry, volgende keer (als we aan het begin van de maand spelletjes gaan doen) ga ik ook voor jullie koken!! ;)
    Ik zal er natuurlijk wel voor zorgen dat de maagjes tijdens het spelletjes spelen niets te kort komen!
    Als jullie andere spelletjes willen doen dan Risk en Kolonisten, verder dan dit gaat mijn voorraad niet (of er moet iemand heel graag willen essent-memoryen), moeten jullie nog maar wat leuks meenemen...
    Tot vanavond! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: