Boterzaag - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Boterzaag - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Boterzaag

Door: Florian

Blijf op de hoogte en volg

22 Maart 2006 | ,

Al weer vroeg in de week. Maaruh, wie heeft er zin ende tijd om vrijdag in de Boterwaag te komen pilsen!?

  • 22 Maart 2006 - 13:37

    Sara:

    Ik heb er nu al zin in!!! Ivm de City Pier City loop van aanstaande vrijdag ga ik misschien wel spa-blauwen in plaats van pilsen....

  • 22 Maart 2006 - 13:42

    Sara (warhoofd):

    Ik bedoel dus de CPC-loop van a.s. zaterdag... Wie zin heeft om te komen aanmoedigen en te kijken naar zenuwende atleten(voorafgaand aan de loop)is trouwens uitgenodigd op a.s zaterdag om 11.30 voor een kopje koffie/thee op assendelftstraat nr. 1!

  • 22 Maart 2006 - 18:51

    Marieke:

    Helaas....ik sluit mij 5 dagen op (ihkv leertherapie (onderdeel van mijn opleiding)) en ga mij verheffen boven mijn drankzucht door middel van meditatietechnieken.

  • 22 Maart 2006 - 18:52

    Marieke:

    Oja...Veel succes met de CPC! (Ik kan dus niet aanmoedigen)

  • 22 Maart 2006 - 19:44

    Tomas:

    Zal een bescheiden biertje worden, want zaterdag vroeg op. Maar ben van de partij.

  • 23 Maart 2006 - 10:39

    Machteld:

    Ik ga naar de verjaardag van mijn oma in Brabant, dus geen bier in de Boterwaag voor mij (maar waarschijnlijk wel een advocaatje met oma ;-)

  • 23 Maart 2006 - 11:14

    Wouter:

    heb nu ook al zin in bier!!!!
    maar zeker morgen in de boterwaag, heb niks zaterdag, behalve aanmoedigen. en dat kan met een kater!

  • 23 Maart 2006 - 13:00

    Marnis:

    Als ik kom, dan helaas geen biertjes, maar cc light... moet toch fris zijn voor de city pier ciry!

  • 23 Maart 2006 - 15:33

    Florian:

    City Pier City: gaan jullie allemaal meelopen of zo??

  • 23 Maart 2006 - 16:11

    Gijsje:

    Tja, ik loop dus ook mee met CPC... Wie haar idee was dat ook al weer.. ;-( Ben errug zenuwachtig en is nog totaal onvoorspelbaar of ik daar vrijdagavond wel of geen bier / spa / cola bij ga drinken... Dus wie weet tot vrijdag!!! Liefs Gijsje

  • 23 Maart 2006 - 17:19

    Wouter:

    rennen met een kater werkt veel beter,je hebt bovendien nog ladingen energie van de alcohol in je bloed....

  • 24 Maart 2006 - 20:15

    Sara:

    Ik ga me toch mentaal en fysiek voorbereiden op de CPC... dus ik ben er niet bij vanavond in de boterzaag. Voor jullie veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 165335

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: