Oproep: klussers gezocht!!! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Oproep: klussers gezocht!!! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Oproep: klussers gezocht!!!

Door: Wouter en Marnis

Blijf op de hoogte en volg

10 November 2005 | ,

Vanavond en met name dit weekend kunnen wij schilders, schuurders, verfafbranders, etc. gebruiken om van ons nieuwe huisje een echt paleisje te maken.
Wie o wie heeft er zin en tijd?

  • 10 November 2005 - 08:04

    Richard:

    ja ik geloof het gerucht te hebben gehoord dat wij zaterdag komen!
    Vanaf hoe laat zijn we welkom?

  • 10 November 2005 - 15:10

    Florian:

    Ik zit redelijk vol dit weekend. Mogelijk kan ik zondag nog helpen: in dat geval bel ik.

  • 10 November 2005 - 17:30

    Marieke:

    Ik probeer zaterdag wel wat tijd te maken.

  • 10 November 2005 - 21:25

    Sara:

    Jeej eindelijk schilderen....
    Zaterdag kan ik niet, want dan komt m'n oma.
    Maarrrr ik kan zondag tussen 10 uur en 14.uur! Tot dan!

  • 11 November 2005 - 15:19

    Jeroen:

    zaterdag gaat niet lukken (ik moet weer 's overwerken, waar ben ik aan begonnen?) wellicht kan ik zondag een poosje schilderen.

  • 12 November 2005 - 18:26

    Tomas:

    Het klinkt wellicht raar, maar ik moet werken. Offertes en rapporten die maandag en dinsdag af moeten zijn. Ik zou natuurlijk zondag om 07.00 uur op kunnen staan.... Toch maar niet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 165331

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: