Figureer in de nieuwe film Zwartboek! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Figureer in de nieuwe film Zwartboek! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Figureer in de nieuwe film Zwartboek!

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg

26 Juli 2005 | ,

Hoi hoi,

ik heb me zojuist opgegeven om mee te doen aan Zwartboek, een oorlogsfilm die een groot deel in Den Haag afspeelt. En daar hebben ze figuranten voor nodig!

Ze hebben wel enige eisen (geen tattoos, geen kleurtje, niet te dik, etc.). Alle details staan op http://www.zwartboekdefilm.nl.

Wie gaat er met me mee? Je moet wel een beetje snel zijn want de inschrijving sluit al snel.

Groetjes Richard

  • 26 Juli 2005 - 08:22

    Marieke:

    Leuk idee! Helaas is mijn haar niet lang genoeg en heb ik geen ingevallen gezicht. Als ik straks van vakantie terugkom, hoop ik ook wel een kleurtje te hebben. Ik voldoe dus niet aan de eisen...

  • 26 Juli 2005 - 08:48

    Marnis:

    Wat leuk!
    Helaas, slank tot mager ben ik niet (en zal ik ook niet snel worden), dus ik ga niet mee...

  • 26 Juli 2005 - 11:09

    Jeroen:

    als ik nou de hele vakantie onder een michael jackson zonnescherm zou gaan lopen en mezelf te buiten zou gaan aan zuurdesembrood met mierikswortelpasta, dan zou ik ongetwijfeld dé held van de film worden. helaas heb ik dat er niet voor over.

  • 26 Juli 2005 - 12:34

    Jeanine:

    Blijkt slank tot mager zijn toch nog ergens goed voor te zijn, heb ik verdorrie net te vroeg mijn haren geknipt. Sjonge.....heeft iemand een pruik voor me te leen ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 165320

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: