Biertje in de Boterwaag! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Biertje in de Boterwaag! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Biertje in de Boterwaag!

Door: Lenny

15 Juni 2012 | ,

Hi allemaal,

Ik zit morgen vanaf 21.00 u in de Boterwaag om een biertje te drinken. Wie doet er mee? Eerste rondje is van mij, aangezien ik zondag jarig ben! :-)

x lenny

• 15 Juni 2012 - 16:19

Jeanine:

alvast gefeliciteerd! geniet van de biertjes :-)

• 15 Juni 2012 - 19:11

Richard:

Drink ze, ook ik ben er niet bij. Dit weekend weer ff voor 3 hummels zorgen **slik**.

• 16 Juni 2012 - 07:02

Marjolein:

Alvast gefeliciteerd! En nog vele jaren... Wij zijn in Amsterdam en kunnen helaas niet komen bieren ( al is dat zo ie zo niet zo verstandig in mijn geval... Helaas!)
    Veel plezier!liefs lein

• 16 Juni 2012 - 10:18

Marieke:

Hee Lenny, ik vind het heel jammer maar voor mij zit het er ook even niet in. Tegen die tijd zijn bij mij de luikjes al dicht. Als het goed is wordt dat nu snel beter, dus hopelijk kunnen we dan voor een herkansing gaan!