Harry Potter... - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Harry Potter... - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Harry Potter...

Door: harry

Blijf op de hoogte en volg

23 Juli 2011 | ,

Hebben jullie al gehoord dat de laatste Harry Potter deze week in premiere gaat.. Spannend!! ;-)
Lijkt me leuk om volgens de, toch al wel een beetje ontstane, traditie binnenkort weer samen gaan kijken.

Wie gaat er mee?

X



  • 12 Juli 2011 - 09:57

    Lenny :

    O wacht even.. hij draait zelfs al.

    En meteen maar een datumvoorstel is misschien ook wel handig:

    woensdag 27 juli of donderdag 28 juli?


  • 12 Juli 2011 - 12:08

    Marnis:

    Ja!!! Ik wil mee en kan nog op beide data.

  • 12 Juli 2011 - 16:22

    Erwin:

    De apotheose! Ik ben erbij! Ik kan ook nog op allebei de data.

  • 12 Juli 2011 - 17:15

    Sara:

    Ik heb het meekijken na deel 3 opgegeven.... Het is niet helemaal mijn ding, dus ik pas!

    Veel plezier voor de fanaten

  • 12 Juli 2011 - 18:28

    Marieke:

    ehm, ik ga eerst proberen deel 1 t/m 7a in te halen, want ik ben ook niet zo trouw geweest in de traditie... Gelukkig gaat het regenen de komende week.....
    Maar reken maar niet op mij. Ik kom wel graag weer een keertje boterwagen!

  • 14 Juli 2011 - 07:46

    Theo:

    Ik ben er gisteren al met de vriendinnen van Anouk heen geweest. Hij is weer goed!! Was alleen niet de 3d versie. Dus als jullie naar 3d versie gaan, dan ga ik (en Anouk) misschien nog weer mee. Pik maar een datum en dan kijken wij even of we ook aansluiten.

  • 14 Juli 2011 - 19:43

    GIjsje:

    Ik ga zeker mee! Sara is op de 28ste jarig, dus mijn voorkeur gaat uit naar de 27ste.
    Enne, zullen we dan naar de 3D versie gaan?

    XXX Gijsje

  • 15 Juli 2011 - 10:00

    Lenny:

    Ok.. 27ste lijkt me prima!

    3D-versie hoeft voor mij niet zo.. laatste keer dat ik 3D-film zag (wel al lang geleden) ben ik na een kwartier 'zeeziek' de zaal uitgegaan.

  • 21 Juli 2011 - 21:17

    Marieke:

    ooooh...
    ik heb de hele week fanatiek Harry Potters zitten kijken en toen kon ik niet meer wachten....heb 'm net al gezien....spannendspannend :-)

  • 22 Juli 2011 - 11:12

    Marnis:

    Hoe laat zulen we gaan woensdag? Hij draait heel veel. Voor mij zou het wat betreft voedingen (sorry!) het beste uitkomen om om 6 uur of om 8 uur te gaan zodat ik rond 11 uur eer thuis kan zijn. Het lijkt me ook leuk om uit eten te gaan van te voren, dus dan is 8 uur misschien een goed idee?

  • 22 Juli 2011 - 13:57

    Gijsje:

    Ik kom er net achter dat mijn moeder die avond in Den Haag is... shit... ik wil eigenlijk heel graag... Zo te zien zijn we alleen met Lenny, Marnis, Erwin en ik. Kunnen jullie ook op zondag???

    XXX Gijsje

  • 22 Juli 2011 - 14:34

    Marnis:

    Welke zondag?

  • 23 Juli 2011 - 20:06

    Gijsje:

    Morgen?? Ik stuur wel ff een mailtje aan jullie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 165000

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: