Verjaardagsdrankje - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu Verjaardagsdrankje - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

Verjaardagsdrankje

Door: Marnis

Blijf op de hoogte en volg

01 December 2010 | Nederland, Scheveningen

Omdat ik vandaag 34 lentes jong ben geworden nodig ik jullie uit om morgen na het werk een drankje te komen drinken in de Boterwaag. Het is erg kort dag, dus ik hoop dat jullie niet al allemaal bezet zijn
;-)

Marnis

  • 01 December 2010 - 09:59

    Marjolein:

    Gefeliciteerd!!!! Ik moet morgenavond shoppen, maar kan vast wel even een drankje komen doen. Fijne vejaardag vandaag iig.

  • 01 December 2010 - 11:56

    Gijsje:

    Ik ben erbij! Tot morgen.

  • 01 December 2010 - 12:31

    Theo:

    Marnis, ik kan morgen niet komen. Wens je vanuit Hoi An een fijne verjaardag toe! Vietnam is geweldig. We vliegen zo naar Saigon toe om de Mekong delta te verkennen.

  • 01 December 2010 - 14:56

    Marieke:

    Gefeliciteerd!!
    Ik heb morgen een teamuitje van mijn werk, dus ik kan er helaas niet bij zijn in de Boterwaag. Jammer!

  • 01 December 2010 - 16:03

    Lenny:

    Hi, heb een etentje van mijn werk. Als ik vroeg ben kom ik daarna nog even proosten op je verjaardag!

  • 01 December 2010 - 16:34

    Sara:

    Gezel, ik kom morgen proosten, en ... heeeel misschien... mijn nieuwe implantaatje showen.

    Gefeliciteerd! X Sara


  • 02 December 2010 - 09:42

    Gijsje:

    Ha Marnis,

    Hoe laat wil je eigenlijk afspreken?

    Liefs Gijsje

  • 02 December 2010 - 10:02

    Marnis:

    Om zo min mogelijk door de kou en sneeuw te hoeven ;-) wil ik vanaf half 6 afspreken. Direct door uit mijn werk!
    Xx

  • 02 December 2010 - 13:50

    Gijsje:

    OK, ik zal er zijn! Tot straks.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Scheveningen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 165074

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: