Harry Potter - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu Harry Potter - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

Harry Potter

Door: Gijsje

15 November 2010 | Nederland, Scheveningen

Het is bijna weer zo ver, de een-na-laatste film van Harry Potter komt a.s. donderdag uit!
Wie heeft er zin om deze vrijdag in Pathe Scheveningen te kijken en daarvoor een hapje te eten bij mij.
Degenen die geen zin hebben in de film kunnen na het eten blijven zitten om met Ruben te bieren!

• 15 November 2010 - 12:46

Marnis:

Ha Gijsje,

Toevallig hebben Lenny, Erwin en ik het er dit weekend over gehad en kwamen wij uit op donderdag de 25e als mogelijke Harry Potter avond. Vrijdag kan ik iig niet, want dan is het Wouters avond... ;-)

• 15 November 2010 - 14:15

Lenny:

Hee, wilde hem er inderdaad gister opzetten maar toen stond net het bericht over de housewarming er op. Goed idee dus in ieder geval! ;-)
    Ik kan ook pas de 25ste..

• 15 November 2010 - 15:57

Machteld:

Ik wil ook graag mee naar Harry Potter. a.s. vrijdag sta ik nog de ex-vrouw van de pornograaf uit te hangen, maar mocht het de 25e worden, dan ben ik graag van de partij!

• 15 November 2010 - 17:18

Marieke:

Ik ben helaas de 25e op congres, dus mis de film. Maar spreek jullie hopelijk snel weer een keertje in Den Haag!

• 15 November 2010 - 20:21

Gijsje:

Ha ha, dan wordt het dus de 25e. Jullie zijn dan ook welkom om te komen eten.

• 16 November 2010 - 07:20

Erwin:

Ik wil graag weer het mannelijk vertegenwoordigen! En daarvoor eten lijkt me ook gezellig!

• 16 November 2010 - 08:29

Theo:

Ik hoop dat ze Harry Potter in het vliegtuig draaien. Vlieg zaterdag naar Vietnam.

• 16 November 2010 - 09:09

Marnis:

Top Gijsje! Ik eet graag mee.

• 16 November 2010 - 09:32

Lenny:

Gijsje, gezellig om eerst bij jullie te eten! Ben ook wel heel benieuwd naar de mooie nieuwe tafel.. Daarna Pathe Scheveningen?
    Tot dan! Xx

• 16 November 2010 - 10:23

Gijsje:

Mijn idee was inderdaad om daarna naar Pathe Scheveningen te gaan. Zie dat de film daar om 20 uur of om 20.50 uur draait. Als iedereen hier rond half 7/7 uur kan zijn, kunnen we de film van 8 uur wel halen.
    Ik kijk volgende week wel wie er allemaal mee wil, dan haal ik vast de kaartjes.

• 22 November 2010 - 12:34

Machteld:

Ik eet graag mee. En voor mij hoef je geen kaartje te halen Gijsje, ik heb een Pathé Unlimited pas.

• 24 November 2010 - 18:14

Gijsje:

Joehoe... Ik heb 4 kaartjes (voor Lenny, Erwin,Marnis en mijzelf) voor de film van 8 uur.
    Ik zie jullie morgen (inclusief Machteld) rond half 7, dan eten we zuurkoolstampot.