spelletjes en eten - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu spelletjes en eten - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

spelletjes en eten

Door: Machteld

Blijf op de hoogte en volg

03 Oktober 2010 | ,

Het is weer tijd voor een spelletjesavond! En wel op zaterdag 16 oktober rond een uurtje of 7. Ik zorg voor eten (wordt mijn nieuwe keuken ook nog eens een keertje gebruikt!) Wie heeft er zin?

  • 04 Oktober 2010 - 20:46

    Lenny:

    Hee, volgens mij is er iets niet goed gegaan met plaatsen.. maar de 16de spelletjes en eten lijkt me gezellig!

  • 06 Oktober 2010 - 11:48

    Marnis:

    Gezellig! Ik ga even overleggen met Wout ;-)

  • 06 Oktober 2010 - 13:22

    Marieke:

    Leuk idee! Hoewel ik spelletjesavonden associeer met koude, natte winterdagen en daar wil ik nog niet aan ;-)
    Helaas kan ik niet de 16e. jammer, ik ben wel benieuwd naar je nieuwe keuken!

  • 06 Oktober 2010 - 17:36

    Gijsje:

    Ha Machteld, Ik ben wel benieuwd naar je keuken en een fan van spelletjesavonden, maar op die avond viert mijn vader zijn verjaardag, dus ben ik in Nijmegen.
    Gelukkig is de winter nog niet eens begonnen, dus komen er nog gelegenheden genoeg aan.

    Liefs Gijsje

  • 08 Oktober 2010 - 10:08

    Theo:

    Leuk! Waarschijnlijk kom ik wel, maar iets later (eet dus niet mee).

  • 11 Oktober 2010 - 07:41

    Theo:

    Ik eet wel mee. Andere afspraak gaat niet door!

  • 11 Oktober 2010 - 19:11

    Mirjam En JW:

    Helaas, we zijn dan een weekje op vakantie in de Elzas. Veel van jullie al veel te lang niet meer gezien. Veel plezier met het eten uit de nieuwe keuken en de spelletjes!

  • 15 Oktober 2010 - 13:13

    Wouter En Marnis:

    Wij komen na het eten. als we Oskar en zijn logeerbedje mee mogen nemen?

  • 16 Oktober 2010 - 09:57

    Machteld :

    Tuurlijk mag Oskar ook mee komen! En zijn bedje ook natuurlijk.

    Tot vanavond!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 165018

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: