Boterwaag - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Boterwaag - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Boterwaag

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg

28 September 2010 | ,

Mensen, ben net terug uit New York en het was geweldig. Zie dat onze website al een tijdje op de open monumentendag staat. Dat kan natuurlijk niet... Wie heeft er zin om as vrijdag wat te eten en biertjes drinken in de Boterwaag? Dan kan ik jullie meteen vertellen over hoe ik de hand van Obama heb gezien en met welke bekende ster ik langdurig oogcontact had...

  • 28 September 2010 - 12:47

    Barbara:

    Je maakt me wel nieuwsgierig.. Anders kom je vrijdag even naar Jakarta vliegen om ons bij te praten. Wij zitten nu op schiphol, zijn de 17 de weer terug.
    Veel plezier in de bwaag!

  • 28 September 2010 - 16:28

    Marieke:

    Lijkt me gezellig en ik ben ook benieuwd naar je verhalen...ik weet nog niet of ik kan (heb een misschienafspraak al staan), zo wel ben ik er bij!
    Erwin&Barbara: fijne vakantie!

  • 28 September 2010 - 17:48

    Marnis:

    Ik gok op Kiefer Sutherland in een homo danstent ;-)
    Vrijdag is de beurt aan wouter, dus ik ben er helaas niet bij. Tenzij je meteen uit het werk gaat, dan kom ik met de kleine man even langs.

  • 28 September 2010 - 18:30

    Wouter:

    Ik ben er bij, gezellig!

  • 28 September 2010 - 19:14

    Lenny:

    Zijn er dan nog andere mogelijkheden dan Kiefer Sutherland in een homo danstent?? In dat geval ben ik heeel nieuwsgierig!! ;-)
    En ook wel naar hoe je alleen de hand van Obama kon zien trouwens, waar was de rest dan?

    Gezellig, tot vrijdag!

  • 29 September 2010 - 06:54

    Marjolein:

    Je weet het wel spannend te brengen..hopelijk krijg ik het een andere keer neg te horen, want ik ben in Rotterdam vrijdagavond.

    Veel plezier

    En fijne vakantie Bar en Erwin!

  • 29 September 2010 - 08:29

    Theo:

    NEEEE, het was niet Kiefer Sutherland en al helemaal niet in een homobar?!! Ze is een sexy zangeres en ik kwam haar gewoon tegen op straat. Meer zeg ik voorlopig niet… Ik ga dan vrijdag meteen na het werk naar de Boterwaag. Fijne vakantie Barbara en Erwin!

  • 29 September 2010 - 19:15

    Jeanine:

    Ik denk toch aan Madam Tussauds en de pop van Obama was nog niet klaar, alleen zijn handen waren af ;-)

    VInd overigens een Boterwaagavond wel weer eens leuk. Dus wie weet lukt het om te komen .......

  • 30 September 2010 - 16:12

    Wouter:

    Gezellig Jeanine. Hopelijk tot morgen.

  • 01 Oktober 2010 - 10:58

    Lenny:

    Kleine aanpassing van de plannen... Ik ben vanmorgen tante geworden! :-) ik kom dus wat later!

  • 01 Oktober 2010 - 11:18

    Tomas:

    gefeliciteerd lenny!
    langduring oogcontact, en je kwam haar op straat tegen? definieer langdurig dan maar eens. Je hebt mij voldoende nieuwsgiering gemaakt om zeker langs te komen.

  • 01 Oktober 2010 - 11:57

    Marieke:

    Wat een gezelligheid! Ik kom ook!

  • 01 Oktober 2010 - 12:00

    Gijsje:

    Theo, klinkt spannend allemaal! Ben benieuwd naar de verhalen...

    Enne, Barbara en Erwin.. Veel plezier op Jakarta. En Lenny, Knuffelze zo met de kleine aanwinst!

    Ik weet nog niet of ik vanavond kom. Ben net weer hersteld van de griep, dus kijk even hoeveel energie ik nog overheb na een dagje werken.

    Liefs Gijsje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 165111

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: