Nederland - Denemarken op Het Plein - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Nederland - Denemarken op Het Plein - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Nederland - Denemarken op Het Plein

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg

11 Juni 2010 | ,

De Oranjekoorts begint langzaam toe te nemen. Nederland speelt zijn eerste wedstrijd op 14 juni om 13.30 uur. Het gaat misschien wat ver om hier speciaal vrij voor te nemen, maar toch ga ik dat doen. Ik heb met collega’s afgesproken om ’s middags naar Het Plein te gaan om daar te kijken. Wie van jullie heeft er ook zin om daar te kijken?

  • 01 Juni 2010 - 14:48

    Lenny:

    Ha, ben al goede pogingen aan het doen om mijn agenda op dit tijdstip leeg te houden.. en mijn collega's inmiddels ook! Als het gaat lukken ben ik er bij op het plein.

  • 01 Juni 2010 - 15:05

    Marieke:

    Ik geef dan een refereerlunch in Amersfoort. Misschien dat ik tegen de tweede helft weer in de buurt van het Plein ben....of net op tijd om de uitslag te horen..

  • 01 Juni 2010 - 16:08

    Sara:

    Wat een mooi gepimpte site! Goed werk Theo! Ik zou best wel willen komen maar vind voetbal nu ook weer niet zo belangrijk dat ik er vrij voor neem. Ik doe wel mee aan de wedstrijden in de avonduren...

    Grrrrr Laat de leeuw niet in z'n hempie staan!!!!!!!

  • 02 Juni 2010 - 10:50

    Marnis:

    Agenda is leeg, maar moet even tzt kijken of het werk het toe laat. Lijkt me wel errug gezellig!

  • 03 Juni 2010 - 08:31

    Wouter:

    goed plan! maar of ik het vanuit rotterdam ga halen.... wanneer is de herhaling?

  • 04 Juni 2010 - 08:57

    Tomas:

    goed bezig theo! mooie site.
    heb tijdens het begin nog overleg, ga wel mijn best doen later aan te haken.

  • 11 Juni 2010 - 15:08

    Lenny:

    Wij zijn er hier al helemaal klaar voor.. jullie ook? ;)

  • 11 Juni 2010 - 21:19

    Wouter:

    wauw! daar kan mijn werkplek niet tegenop!!
    maar ik schuif aan in de derde helft...!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 165095

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: