Strandten Zuid - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Strandten Zuid - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Strandten Zuid

Door: Wouter, Oskar en Marnis

Blijf op de hoogte en volg

02 Juli 2009 | ,

Jeetje, wat is het warm vandaag! 24 graden IN huis... Wij zijn van plan om rond een uurtje of 7 lekker om en nabij strandtent Zuid (zeer kindvriendelijk ;-) neer te strijken. Wie heeft daar ook zin in?

  • 02 Juli 2009 - 11:08

    Sara:

    Ik ga ff kijken of dat gaat lukken. Anders Marnis en Oskar, tot morgen!

  • 02 Juli 2009 - 11:35

    Lenny:

    Zin wel, maar ik ga uit mijn werk naar Delft.. Veel plezier!


  • 02 Juli 2009 - 12:31

    Marieke:

    O, heerlijk idee! :-)
    Ik ga waarschijnlijk in Zandvoort/Bloemendaal naar het strand, tussen de surfdudes, haha..


  • 02 Juli 2009 - 22:04

    Barbara En Erwin:

    Mmmm, denk dat we dat niet meer gaan redden ...Hoop dat het lekker was daar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 165018

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: