Groetjes uit Indonesie - Reisverslag uit Bali, Indonesië van denhaag - WaarBenJij.nu Groetjes uit Indonesie - Reisverslag uit Bali, Indonesië van denhaag - WaarBenJij.nu

Groetjes uit Indonesie

Door: Mirjam en Jan Willem

24 Juni 2009 | Indonesië, Bali

Een verre groet uit de Gordel van Smaragd!

We hebben nooit zoveel rijst gegeten in ons leven als nu: van ontbijt, lunch, diner tot zelfs toetje!
Een mooie lange reis hebben we gemaakt in Java en alle bekende toeristische plekjes bezocht - is ons eerste keer hier dus dat mocht niet ontbreken. Je proeft letterlijk en figuurlijk de NL historie hier: al ettelijke malen zijn we de kroket, bitterballen, erwtensoep en puntzak frieten tegengekomen.....

Nu zijn we aanbeland in Bali en kunnen we heerlijk relaxen als echte honeymooners. Is een mooi eiland maar wel errug toeristisch. Lijkt wel de Benidorm van de Aussies!

Over een weekje zijn we terug. Dus tot gauw weer!

P.s. Marieke, gefeliciteerd met de verkoop van jouw woning. Wordt je dan toch echt een officiele Haarlemmernaar!

• 24 Juni 2009 - 07:09

Gijsje:

Hallo honeymooners!

Wat een knalfeest hebben jullie gegeven, superavond lekker op de dansvloer!

Jullie reis klinkt goed. Geniet ervan!

Liefs Gijsje

• 24 Juni 2009 - 07:24

Theo:

YES!! We hebben een Indonesisch vlaggetje. Geweldig!! Als je op Bali zit, moet je weg van Kuta beach (rest is wat minder toeristisch). Tip: neem een huisje aan het strand bij Amed. Veel plezier!

• 24 Juni 2009 - 07:37

Marieke:

Of heerlijk vis eten op het strand bij Jimbaran! Yum :-)

Honeymoon-ze!!

• 24 Juni 2009 - 10:10

Marnis:

Of ga naar Munduk en daar onder begeleiding van een gids de dorpjes en rijstvelden door wandelen.

Ik ben jaloers! Geniet ervan en tot volgende week!

• 24 Juni 2009 - 14:55

Lenny:

ha tortelduifjes, klinkt helemaal fantastisch daar, geniet er nog lekker van jullie laatste weekje!

verder sluit ik me helemaal aan bij de tip van marieke; die vis is echt fantastisch..!

• 24 Juni 2009 - 15:03

Wouter:

Wat een stel snobs zijn we toch met z'n allen!
    Maar ik heb als tip: huur een scooter!!!
    veel plezier
    wouter