adios amigos - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu adios amigos - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

adios amigos

Door: sara y nick

Blijf op de hoogte en volg

18 Mei 2009 | ,

Hola todos!
Heel veel plezier met de wandelvakantie. De weersverwachtingen zijn redelijk goed. (Sara is sinds kort verslaafd aan weeronline.nl). Wij gaan ff 5 en halve week van het mooie weer in Valencia genieten!!!

Marnis en Wouter: heel veel sterkte (met de bevalling) en ook veel geluk, bewondering en mooie momenten straks met de kleine Jos Vos. :)

O ja, we kunnen in Valencia ook Skypen. Onze naam is saraynick, den haag.

Muchos besos, Sara en Nick

  • 18 Mei 2009 - 10:57

    Marjolein:

    Ik zal jullie heel erg missen!
    Veel plezier en dikke kussen Lein en Norm

  • 18 Mei 2009 - 11:03

    Marieke:

    Heel veel plezier en geniet ervan! (maar wel weer terugkomen hoor! ;-))

  • 18 Mei 2009 - 11:27

    Marnis:

    Bedankt, ook namens Jos
    :baby:

    Ik hoop dat jullie een super tijd hebben, geniet ervan!
    X

  • 18 Mei 2009 - 11:41

    Gijsje:

    Ik ga jullie missen!!! Onwijs doei en we skypen...

    XXX

  • 18 Mei 2009 - 20:59

    Wouter:

    Maak er een mooie tijd van! tot snel
    wouter

  • 19 Mei 2009 - 07:20

    Theo:

    Heel veel plezier en succes met de Spaanse les en het opdoen van evaring. Hasta Luego!


  • 20 Mei 2009 - 15:31

    Tomas:

    Heel veel succes en plezier daar. Dat er maar mooie tekeningen en spaanse zinnen gemaakt worden.

  • 20 Mei 2009 - 16:25

    Florian:

    We skypen!

  • 20 Mei 2009 - 17:31

    Sara:

    Hoi hoi! We hebben vanmiddag heerlijk op het dakterras van Gavi en zijn huisgenoten een BBQ gegeten. Heerlijk met gegrilde groenten, salade, pan con tomate en natuurlijk een flesje rose (ik bedoel twee!). Zoooo lekker dat spaanse leven en eten. Net nog even lekker hardgelopen op de blasco ibanez, om wat kalorieen te verbranden. Enneh ik vermoed dat we straks weer gaan eten... Ik denk dat ik ga proberen om pescaditos frito te bemachtigen vanavond.
    Chiao x

  • 21 Mei 2009 - 07:55

    Marnis:

    Haha, ik zie het al, van Sara krijgen we 6 weken lang een grote eet-update ;-)

  • 21 Mei 2009 - 09:28

    Lenny:

    Klinkt nu al heerlijk, geen moeite met genieten daar voor jullie!

    Heel veel plezier met werken, studeren, hardlopen en natuurlijk eten de komende tijd!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 165082

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: