heb het oveleefd! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu heb het oveleefd! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

heb het oveleefd!

Door: Tomas

Blijf op de hoogte en volg

05 April 2009 | ,

Vrienden!

Jullie moeten allemaal naar Jemen. Allemachtig wat een mooi land! Je went aan alle militairen, kalashnikovs en roadblocks en je krijgt prachtige landschappen, bavianen, eierenleggende zeeschildpadden, immer blaffende stinkende honden en Jeminieten die rijden als gekken. De bomaanslag op 15 maart (hebben jullie misschien niet eens meegekregen) was wel spannend want daar was ik wel dichtbij.
Het vlaggetje is niet gelukt, weinig pc's tegengekomen als als ze er waren was deze site iets te hoog gegrepen voor de machine.
De 13de kan ik een kleine fotorepportage leveren, als afwisseling voor het wii'en.

veel groeten, Tomas

  • 05 April 2009 - 08:03

    Marnis:

    Tomas, welkom thuis! Bomaanslagen en ontvoeringen, we hebben ze allemaal meegekregen hier en ben dan ook erg blij om te horen dat je weer veilig in het Haagse bent! Ben benieuwd naar verhalen en foto's!

  • 06 April 2009 - 11:40

    Erwin:

    Ben nog niet helemaal overtuigd, maar ben ook erg benieuwd naar de foto's! En goed dat je ontsnapt bent aan bepaalde lokale gebruiken.

  • 06 April 2009 - 12:04

    Theo:

    Jemen lijkt me prachtig. Irak en Afghanistan staan ook hoog op m'n lijstje. Het is weer eens wat anders dan op de camping in de Veluwe. We hebben een beamer dus zet die foto's op een stickie en dan komt het wel goed. Welkom terug!

  • 06 April 2009 - 14:04

    Marieke:

    Ben zeer benieuwd naar je belevenissen in Jemen! Ben wel blij dat een aantal je bespaard zijn gebleven.. Leuk om je foto's te zien volgende week!

  • 07 April 2009 - 10:52

    Sara:

    Welkom terug! Ik heb natuurlijk weer eens helemaal niets meegekregen van de bomaanslag van 15 maart. (ik kijk vaak het nieuws zonder enig fragment op te slaan). Gelukkig ben je weer heelhuids terug ik ben heel benieuwd naar de foto's!

  • 07 April 2009 - 15:17

    Florian:

    Ich bin gespannt. Meenemen!

  • 07 April 2009 - 20:49

    Barbara:

    Welkom terug in het veilige haagsche! Ik ben ook wel benieuwd naar de detailoplossingen in de Jemeense architectuur :)

    Tot maandag in ieder geval!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 165039

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: