hardlopende mensen, opgelet - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu hardlopende mensen, opgelet - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

hardlopende mensen, opgelet

Door: Sara

Blijf op de hoogte en volg

19 Oktober 2008 | ,

Jeanine, Nick en ik gaan aankomende zaterdag (25 oktober) de 7-heuvelenloop oefenen.
Hoewel Nick en ik niet aan de wedstrijd mee gaan doen (omdat we dan naar Dublin gaan) willen we wel ff checken of de route echt zo stijl en zwaar is.
Voor Jeanine is het natuurlijk een fantastische voorbereiding! Heb jij ook behoefte aan een voorbereiding? Of vind je het ook leuk om te kijken of jij deze uitdaging aankan?
Doe dan mee!

We verzamelen om 12.00 uur bij de boot van mijn papa. (t meertje 7, Nijmegen). Ik zal de route een paar keer uitprinten zodat we weten hoe we moeten lopen.
Eventueel kan ik (of misschien mijn papa als ik hem lief aankijk) na de wedstrijd nog een maaltijd verzorgen op de boot.

Laat maar even weten of je mee wil doen.

Groetjes Sara

  • 20 Oktober 2008 - 08:18

    Marieke:

    Dapper!
    Ik heb laatst eindelijk weer eens 10 km gerend. Was heerlijk, maar dat wordt nu afgestraft, dus ik sta weer even stil :-(
    Succes en veel plezier!

  • 20 Oktober 2008 - 15:04

    Marnis:

    Hè, wat jammer, wij zijn dan in Callantsoog dus kunnen niet mee doen.

    Oef, dat scheelt weer een hoop spierpijn, hahahaha!

  • 22 Oktober 2008 - 19:44

    Tomas:

    Hmm, hardlopen in de bergen. Weet je wat, laat ik dit keer niet meedoen. Succes!

  • 22 Oktober 2008 - 20:40

    Lenny:

    Wow, wat een helden zijn jullie! Ik zal aan jullie denken, meedoen lijkt mij niet zo'n slim plan ;)

    Succes!

  • 22 Oktober 2008 - 20:43

    Wouter:

    ga voor de eer een rondje in Callantsoog rennen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 165000

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: