Woensdag tropisch weer!!! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Woensdag tropisch weer!!! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Woensdag tropisch weer!!!

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg

30 Juni 2008 | ,

Wie gaat er woensdag mee naar het strand (zuid) voor een échte zomerse BBQ. We kunnen zelf een BBQ meenemen of bij de strandtent BBQ'en. Wat heeft jullie voorkeur? Ik vind het leuker om zelf iets te regelen. Ik ga trouwens ook een duik in zee nemen (vorige week ook gedaan en was erg lekker).

  • 30 Juni 2008 - 11:15

    Gijsje:

    Ik ben voor... maar heb wel begrepen dat het woensdagavond door alle hitte heel erg kan gaan onweren... Misschien dat dan een strandtent een beter plan is...

  • 30 Juni 2008 - 13:11

    Marnis:

    Goed en leuk idee! Mij maakt het niet zoveel uit. Als we allemaal bestek en eten meenemen en 1 iemand regelt een bbq en houtskool dan is het allebei makkelijk geregeld!

  • 30 Juni 2008 - 13:12

    Marnis:

    PS. ik zag inderdaad net de verwachtingen: volgens mij moeten we dit plan morgen uitvoeren i.p.v. woensdag!

  • 30 Juni 2008 - 14:48

    Gijsje:

    Ik heb morgen al een BBQ afspraak, maar is inderdaad een goed idee. Ik check woensdag nog wel even of er dan nog plannen zijn! XX

  • 30 Juni 2008 - 14:55

    Theo:

    Ik kan morgen ook niet! Dus check woensdag ook nog ff of er plannen zijn.

  • 30 Juni 2008 - 15:08

    Lenny:

    Ga morgen waarschijnlijk beachvolleyballen op het strand dus kan alleen beetje vroeg en kan woensdag pas laat, hoop dat het dan nog droog is..

    Vanavond nog iemand zin om even naar het strand te gaan??

  • 30 Juni 2008 - 16:08

    Marnis:

    Theo, dan houden we het toch gewoon bij jouw plan!? Wie weet blijft het woensdag wel gewoon droog!

  • 30 Juni 2008 - 16:26

    Marjolein:

    Goed plan Theo, ik heb wel zin..nu kijken of de zon ook zin heeft, mjaar dat komt vast goed.

  • 30 Juni 2008 - 16:38

    Mirjam:

    Leuk, heerlijk zomer! Ik kom en Jan Willem ook!

  • 30 Juni 2008 - 16:52

    Wouter:

    doen!

  • 01 Juli 2008 - 07:30

    Marieke:

    De zomer is begonnen! :-)Ben nu dan ook een kreeft na een dag in de duinen gisteren.. Woensdag kan ik helaas niet :-(
    Vanavond misschien wel.

  • 01 Juli 2008 - 10:58

    Florian:

    Dat klinkt heel aantrekkelijk. Ik ga proberen om dinsdag of woensdag te komen.

  • 01 Juli 2008 - 15:30

    Lenny:

    marnis en ik zijn bijna onderweg naar het strand! eerst even kijken bij Zuid of de BBQ aanstaat en zo niet, door naar Southbeach..

    Tot vanavond??

    xx

  • 02 Juli 2008 - 11:03

    Marjolein:

    shit..moet overwerken vannavond.
    Veel plezier allen en hopelijk geen storm.

  • 02 Juli 2008 - 12:50

    Gijsje:

    Het is volgens mij niet echt strandweer vanavond. Maar wie wil is welkom bij mij in de tuin, dan kunnen we snel schuilen voor een storm en toch nog lekker buiten zitten als het warm blijft...
    XXX

  • 02 Juli 2008 - 13:44

    Marnis:

    Leuk Gijs!
    Als Wouters zus niet is bevallen (de weeen zijn begonnen) dan kom ik graag. Bel je nog wel even!

  • 02 Juli 2008 - 14:53

    Gijsje:

    Ik moet nog even wat afmaken en ga stokbroodjes, kaas, soep en salade halen. Ben vanaf half 7 thuis, wie aan wil sluiten is welkom. Neem dan wel even voor jezelf wat extra ingredienten mee!

  • 02 Juli 2008 - 15:43

    Mirjam En JW:

    Leuk!

    Als we niet in de tussentijd worden weggeblazen of verzuipen zijn we tijdig bij Gijsje.

  • 02 Juli 2008 - 16:05

    Wouter:

    en de BBQ?
    ik kan langs de super rijden...?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 165137

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: