Feestjes!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu Feestjes!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

Feestjes!!!

Door: Lenny

24 April 2008 | Nederland, Amsterdam

Hee allemaal,

Twee vraagjes; wie gaat er vrijdagavond mee naar de Boterwaag voor een biertje en daarna verder... ??

En wie heeft er (natuurlijk bij mooi weer!) zin in 11 mei kick-off Beach party van Sneakerzz op Bloemendaal??
zie www.sneakerz.nl!!

xx lenny

• 24 April 2008 - 23:09

Nick:

vanavond red ik niet meer, maar morgen ben ik er na het eten bij!

Tot straks!

• 25 April 2008 - 07:23

Gijsje:

Ik ben vanavond in Amsterdam. 11 mei is een leuk idee, kijken of dan de zon schijnt!!!

XX

• 25 April 2008 - 08:13

Marieke:

Waarschijnlijk ben ik er vanavond niet bij. 11 mei klinkt leuk, maar dan zit ik in Kaapstad :-)

• 25 April 2008 - 09:15

Tomas:

Ik drink vanavond graag een biertje mee, 11 mei heb ik een familiefeestje.

• 25 April 2008 - 10:02

Wouter:

ik heb wel zin in een biertje vanavond!

• 25 April 2008 - 12:44

Theo:

hhhmm, drie nachten waardeloos geslapen. Sla vanavond even over. 11 mei zit ik nog in Namibie...

• 25 April 2008 - 13:15

Marnis:

11 mei helaas al een eetdate...

Vanavond B´waag, leuk! Theo, je komt toch nog wel ff een afscheidsbiertje drinken voor de grote reis?

• 25 April 2008 - 13:57

Wouter:

Slapen kan in het vliegtuig...!

• 25 April 2008 - 14:31

Tomas:

Of in namibie, dan pas je je gewoon aan aan de plaatselijk bevolking (luie donders!)

• 25 April 2008 - 15:09

Theo:

Oké, ik kom dan nog een biertje drinken. Maar blijf echt niet lang hoor!!

• 25 April 2008 - 15:38

Mirjam:

Veel plezier vanavond in de BW! Ik ben vanavond in R'dam. 11 mei zijn we twee weekjes op vakantie in Frankrijk.
    Theo en Machteld, een hele fijne vakantie in Namibië en doe de groetjes aan Ine en Patrick!