bericht uit het (minder wilde) westen... - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van denhaag - WaarBenJij.nu bericht uit het (minder wilde) westen... - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van denhaag - WaarBenJij.nu

bericht uit het (minder wilde) westen...

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg

25 Februari 2008 | Verenigde Staten, Seattle

Hallo allemaal, ik kaap deze site maar even voor een update uit Seattle.

Inmiddels zit ik alweer een maand (?) aan deze kant van de wereld en het bevalt goed! Het blijft verbazingwekkend hoeveel cafeïne er in espressokopje past en hoeveel choco er in een browny gepropt kan worden :) Maar buiten dat soort dagelijkse beslommeringen om gaat m’n onderzoek ook erg lekker. In Vancouver heb ik een boel mooie verhalen gehoord en begin volgende week vertrek ik naar Calgary en Edmonton waar alweer een wat interviews in de startblokken staan.

Hier aan the University of Washington in Seattle ben ik bovenverwachting vriendelijk ontvangen en direct van een kamer (in de Smitt hall), internetaansluiting, een volgeplande agenda en wat collega’s voorzien (en waar maak je mij nou blijer mee dan collega’s?). Ik vind het nu al jammer dat ik niet langer kan blijven – maar goed, het belastinggeld is een keer op...

Qua reistips raad ik vooral Vancouver aan (zie een eerder berichtje) en laat Seattle maar lekker voor wat het is. Heel gelukkig word ik er niet van – en buiten een bieb van Koolhaas en een muziekcentrum van Gehry is het allemaal niet zo heel spannend (New York was absoluut gaver, de meeste steden in Australië vorig jaar ook). Hier op UW proberen ze een soort van antiek-Oxford gevoel te creëren op de campus. Bijgaand wat foto’tjes. Mocht iemand het niet eens zijn met dit gesikkeneur over Seattle en wel mooie reistips hebben voor hier of de omgeving, dan houd ik me natuurlijk van harte aanbevolen!

Groetjes,
Jeroen

  • 26 Februari 2008 - 11:12

    Gijsje:

    Hoi Jeroen,

    Veel succes met alle interviews. En niet vergetern om je heen te kijken en te genieten, maar gezien je Brownie en koffie verhalen, gaat dat goed!

    Groetjes Gijsje

  • 26 Februari 2008 - 12:05

    Marnis:

    Ben je al in NY (bij Gwen) geweest? Gaaf hè! Nog leuke dingen gedaan daar?

    Een oud-huisgenoot van mij heeft een tijd in Seattle gewoond en was altijd erg enthousiast over de natuur in de omgeving. Kun je niet naar wat grungebandjes gaan, hahaha!
    Veel suc6 en plezier verder!

  • 28 Februari 2008 - 03:11

    Jeroen:

    Yep, qua natuur en omgeving zit het hier helemaal goed - en ik begrijp ook opeens waarom die grunge altijd zo rauw en deprie moest zijn... Nevermind, ik vermaak me wel.

    NY was absoluut top! Nu al zin om er weer heen te gaan (in April).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Seattle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 164972

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: