Dat is gek.... - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Dat is gek.... - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Dat is gek....

Door: Lenny en Gijsje

Blijf op de hoogte en volg

01 Februari 2008 | ,

Het is vrijdag en er staan helemaal geen berichtjes op onze gezellig site...

Wat moeten we nu doen op vrijdagavond?? Wij gaan een lekker biertje drinken in de paas..We zien jullie daar!! ;)

xx lenny en gijsje

  • 02 Februari 2008 - 02:19

    Jeroen:

    Helemaal niemand aan de reaguur? Nou ja, dan zal ik wel een verhaaltje vertellen: ik zit inmiddels een klein weekje in het meer dan enerverende Vancouver. Leuke stad! Mocht je er 's in de buurt zijn: doen. Ik heb geen idee overigens hoe het nachtleven hier is, wellicht kom ik daar vanavond achter, maar overdag is er genoeg te doen: van berg tot sky-scraper en van bos tot strand. Een soort van Den Haag, maar dan, echt waar, met alles wat er eventueel daar mist. Hoewel ik me niet kan voorstellen dat er hier een BW of Paas is...

    Doeg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 165089

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: