borrellocatie? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu borrellocatie? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

borrellocatie?

Door: Lenny

Blijf op de hoogte en volg

06 December 2007 | ,

Allereerst wil ik natuurlijk even zeggen dat ik het gister weer een supersinterklaasfeest vond! Machteld bedankt!!

Verder wil ik vragen of iemand van jullie goede tips heeft voor een borrellocatie in Den Haag (liefst in het centrum) voor min. 40 en max. 70 personen. We hebben deze week besloten een kerstborrel te houden met werk maar blijken zo'n paar maanden te laat te zijn met reserveren!! Veel van de standaardlocaties zitten vol... :(

  • 07 December 2007 - 07:04

    Mirjam:

    Ja, Machteld en Lenny bedankt voor het organiseren! Erg genoten van de gezelligheid, de grappige kado's en de prachtige gedichten.

    Voor een borrellocatie kun je misschien The Blueprint nog proberen, dat is een cocktailbar in de Korte Houtstraat. Lekker dichtbij en erg leuk voor werkborrels.

  • 07 December 2007 - 09:06

    Marnis:

    Laatst had ik een borrel in het wapen van Den Haag. Is volgens mij nog niet zo bekend en heeft grote bovenzaal.

    Gaat er vanavond nog iemand borrelen?

  • 07 December 2007 - 09:54

    Machteld:

    En ik dank mijn schoonmaakster die gisteren de enorme afwas gedaan heeft, en mijn huis weer spik en span gemaakt heeft!

  • 07 December 2007 - 09:54

    Jeroen:

    Sinterklaas was absoluut goed!

    Rootz heeft een leuke bovenzaal, maar dat zullen wel meer Hagenezen met de Kerst in het vooruitzicht hebben bedacht...

    ... en vanavond? Nope, ik ga mezelf weer heen en weer slepen tussen koelkast en bank :)

  • 07 December 2007 - 10:38

    Marieke:

    Ik ben niet zo bekend met grote borrellocaties in Den Haag (maar ben ook geen ambtenaar ;)).

    Vanavond hoop ik heel vroeg in mijn bedje te liggen, dus geen biertjes voor mij vanavond.

  • 07 December 2007 - 12:18

    Gijsje:

    Weet zo ook even geen goede borrellocatie. Als ik er nog op kom laat ik het je weten.
    Enneh, dit weekend ben ik er helaas weer niet bij omdat ik zit te ploeteren op het schrijven van beoordelingen in Nijmegen. Arme ik, gelukkig compenseren de lekkere maaltijden die ik voorgeschoteld krijg een hele boel!

  • 07 December 2007 - 13:36

    Lenny:

    Bedankt voor al jullie reacties! Het is inmiddels Crystal geworden, de nieuwe wijnbar op t Plein, erg mooie locatie en als het goed is groot genoeg..

    Ik ben er vanavond ook niet bij, ben ziek!

  • 07 December 2007 - 14:23

    Tomas:

    heb een etentje maar ga wellicht later nog een biertje pakken....

  • 07 December 2007 - 15:17

    Theo :

    Jaaa Machteld en de schoonmaakster bedankt! Ben bang dat ik voor vanavond ook ga afhaken...

  • 07 December 2007 - 16:02

    W En M:

    Tja, met zoveel afhakers blijven wij vanavond aan deze kant van de stad: nieuw restaurant op de laan van meerdervoort uitproberen.
    :-)

    Lenny, dat klinkt als een coole borrellocatie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 165090

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: