resumerend - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu resumerend - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

resumerend

Door: Hulp-Sinterklaas

Blijf op de hoogte en volg

22 November 2007 | ,

Sinterklaas wordt dit jaar gevierd op 5 dece,ber. Locatie: Casa Vlierboom??
Voorstel: iedereen neemt snoepgoed en eten en drinken mee.

Mee doen: Jeroen, Gwen, Machteld, Barbara, Tomas, Theo, Sara, Marieke, Mirjam, Marnis, Lenny en Wouter.

Wat doen: Erwin, Martin, Richard, Jeanine en Nick? Van jullie is er nog geen reactie ontvangen.
Na jullie reacties kunnen de lootjes getrokken worden... spannend!

  • 22 November 2007 - 21:06

    Erwin:

    Wil ook graag zijn naam op een lootje!

  • 24 November 2007 - 14:15

    Martin:

    Helaas, ben er niet bij dit jaar, ik zal mijn chocoladeletter zelf moeten kopen...Veel plezier in ieder geval!

    M.

  • 24 November 2007 - 18:47

    Nick:

    Ik ben er graag bij!

  • 24 November 2007 - 21:26

    Mirjam:

    Als het nog kan, wil Jan Willem ook graag meedoen!

  • 25 November 2007 - 13:25

    Machteld:

    Casa Vlierboom staat! Ik zorg voor een eenvoudig maal. Als jullie zelf drank en snoepgoed meenemen, dan zijn we voorzien van voldoende natjes en droogjes.
    En ik kreeg een sms-je van Ries dat ie graag meedoet. Jeanine misschien, maar we hoeven niet op haar te rekenen met lootjes trekken. En terwijl ik dit zit te typen vraag ik me af wat er met de computer van Richard en Jeanine aan de hand is ;-)

  • 25 November 2007 - 14:16

    Lenny:

    Morgenavond lootjes trekken!

    Mirjam, als je het mailadres van Jan-Willem wil doorgeven voor morgen dan komt het helemaal goed!

  • 26 November 2007 - 18:02

    Lenny:

    Hoi,

    de lootjes zijn getrokken.. maar bleek niet zo'n hele handige site. ALs het goed is hebben jullie allemaal een mail ontvangen waar je eerst op moet reageren voordat de lootjes echt worden getrokken!

    Graag allemaal zsm reageren dus, dan weten we meteen of het goed is gegaan.

  • 26 November 2007 - 20:17

    Nick:

    Nou moe,
    Wil ik me lootje in de pot gooien precies op het moment dat kennelijk half sinterklaasminnend Nederland op de site zit. Dat duurt dus nog even...

  • 27 November 2007 - 18:48

    Jeroen:

    in de pot!

  • 03 December 2007 - 20:12

    Machteld:

    En dan het laatse resumerende bericht: tot overmorgen rond een uurtje of 7 in de Vlierboomstraat 526. Nog succes met de inkopen en met dichten!
    Tot woensdag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 165126

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: