Off Corso! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Off Corso! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Off Corso!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg

21 November 2007 | ,

Sorry dat ik nu alweer het sinterklaasberichtje "naar beneden duw", maar:

Het is weer zover, de laatste zaterdag van de maand is in zicht en daarmee weer een '80-'90 feest in de Off Corso.
Goede gelegenheid om mijn verkrampte spieren weer wat losser te krijgen en ik ben zondag gelukkig vrij.
Vorige maand waren jullie er allemaal voor om deze maand te gaan, dus: wie gaat er mee??

  • 21 November 2007 - 17:07

    Sinterklaas:

    De sint vind het niet erg... die gaat nl gewoon graag mee naar de Off Corso zaterdag!

  • 22 November 2007 - 10:46

    Marnis:

    Balen, ben in Brugge... (wat ook leuk is ;-)

  • 22 November 2007 - 12:01

    Florian:

    IK ga lekker saai denk ik eens een keer van ene vrij weekend genieten.

  • 22 November 2007 - 19:39

    Mirjam:

    Leuk! Ik ben dan in Rotterdam. We hebben dan alleen eerst mensen te eten. Ik verwacht dat we later op de avond/nacht wel mee kunnen dansen! Er zijn toch geen kaartjes van te voren nodig, ofzo?

  • 23 November 2007 - 11:00

    Gijsje:

    Ik zit het hele weekend in Nijmegen te zwoegen op beoordelingsformulieren... :-(

    Kan er dus helaas niet bij zijn. Wel een tip is om vroeg te gaan of van te voren vast kaartjes te regelen want ik heb gehoord dat het feestje steeds populairder wordt en je dus anders in enorme lange rijen beland!

    Heel veel plezier!!!

  • 23 November 2007 - 17:13

    Theo:

    En ik heb één van mijn laatste klusweekenden. Zondag staan mijn ouders al weer vroeg voor m'n deur, maar ik wil zeker een keer mee.

  • 24 November 2007 - 12:38

    Wouter:

    ik heb eigenlijk geen echte reden...
    maar ik haak toch af!

    veel plezier!
    wouter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 165074

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: