Sinterklaas is jarig.... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van denhaag - WaarBenJij.nu Sinterklaas is jarig.... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van denhaag - WaarBenJij.nu

Sinterklaas is jarig....

Door: Zwarte Piet

Blijf op de hoogte en volg

17 November 2007 | Spanje, Madrid

Wie hebben er zin om dit jaar weer met z'n allen, lootjes, kadootjes, gedichten, (gluh)wijn en lekker eten de verjaardag van de goede Sint te vieren?

Bijvoorbeeld op 5 december??

Groet,
Piet

  • 14 November 2007 - 17:57

    Marnis:

    Ik! Leuk!

  • 14 November 2007 - 18:29

    Mirjam:

    Leuk!Ik wil dit jaar ook wel meedoen, ik ben alleen niet zo'n kei in dichten.

  • 14 November 2007 - 18:41

    Florian:

    Heel goed idee. Ik vrees dat ik niet aanwezig ben, aangezien ik een dikke week naar Mexico ben vanaf 5 december

  • 15 November 2007 - 12:29

    Marieke:

    Leuk idee! Ik heb net een andere afspraak gepland die avond, maar die ga ik proberen te verzetten..
    Wordt het feest bij Piet in madrid gevierd?

  • 15 November 2007 - 17:39

    Sara:

    ikke is lief geweest en doe graag mee. ikke is ook nie soo goet in dichte.

  • 18 November 2007 - 08:12

    Theo:

    Ik doe mee!! En ik ben ook beter in het lekker eten en wijn dinken deel dan in het dichten deel...

  • 18 November 2007 - 13:25

    Tomas:

    yep, doe mee.
    wat een bescheidenheid mbt dichten. dekken mensen zich in of zo?

  • 18 November 2007 - 14:21

    Wouter:

    ik ben van de partij!

  • 18 November 2007 - 15:01

    Barbara:

    gezellig! ik ben erbij!

  • 19 November 2007 - 12:48

    Gijsje:

    Deze piet zit onwijs te balen,
    want dit jaar kan zij het sinterklaasfeest niet halen.
    Volgend jaar is deze piet weer van de partij,
    hopelijk eten jullie dit jaar een pepernoot (of 2) op mij!
    Heel veel plezier met dichten,
    ik hoop dat ze ook dit jaar niet al te grote schade aanrichten. ;-)

    Liefs Gijsje

  • 19 November 2007 - 17:53

    Machteld:

    Ben d'r bij! En mocht Sint nog een adresje zoeken voor het heerlijk avondje, dan kan ie z'n schimmel in de Vruchtbuurt parkeren.

  • 20 November 2007 - 05:30

    Marieke:

    Helaas moet ik dit jaar toch afhaken. Mijn agenda begint een beetje op het grote boek van Sinterklaas te lijken...
    Veel plezier!

  • 20 November 2007 - 12:47

    Jeroen:

    uiteraard voelde ik me verplicht
    me aan te melden met een gedicht
    door alle druktes ging dat wat gestaag
    maar ik kom/we komen 5 december graag naar Den Haag!

  • 20 November 2007 - 21:19

    Marieke:

    Sorry voor de verwarrende info, maar ik doe nu ineens toch wel mee! De andere afspraak gaat toch niet door...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 165137

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: