BBQ'en op t strand?? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu BBQ'en op t strand?? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

BBQ'en op t strand??

Door: Lenny

Blijf op de hoogte en volg

15 September 2007 | ,

Hallo allemaal,
Morgen schijnt het mooi weer te worden, en voorlopig voor het laatst ook. Wat denken jullie er van om nu eindelijk eens die langverwachte zonnige bbq op het strand te houden??

xx lenny

  • 15 September 2007 - 19:43

    Marieke:

    Reken niet op mij, maar misschien kom ik nog wel even langs! Ik heb nog een lading woestijnzand in mijn kleren die ik nog ergens kwijt moet...

  • 16 September 2007 - 09:16

    Lenny:

    Hee Marieke, als je die lading zand toch nog ergens kwijt moet....;) Zou leuk zijn als je langskomt, ben erg benieuwd naar de verhalen!

    Voor de rest: Wouter en ik zorgen voor vlees, vis en bbq. Als jullie zelf allemaal iets van brood/salade en een flesje wijn meenemen komt het helemaal goed..

    Het idee is om om 16.00 te beginnen.. als het nog lekker warm en zonnig is!

  • 16 September 2007 - 09:50

    Marieke:

    ik krijg mijn hele fam langs en ze hadden bedacht te blijven eten.. ik weet dus nog niet of het me gaat lukken.
    Ik ga mijn best doen (dat is op dit moment niet zoveel waard hoor, ben helemaal gesloopt, heb net 13 uur geslapen..)

  • 16 September 2007 - 11:26

    Theo:

    Prima plan! We laten ons niet klein krijgen door deze rotzomer... Ik zal er zijn, desnoods met trui en sjaal.

  • 16 September 2007 - 11:41

    Marieke:

    het is geregeld, ik ben er ook! Maar geen vlees voor mij, want mijn maag en darmen zijn nog aan het bijkomen van de bbq's daar...

  • 16 September 2007 - 12:45

    Wouter:

    om te voorkomen dat de windkracht 5 zand in ons eten waait stellen lenny en ik voor om eerst een eigen wijntje/biertje te drinken op het strand en daarna in de tuin te bbqen...
    wat jullie?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 164992

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: