Natuurwerkdag 3 november 2007 (het is weer zover!) - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu Natuurwerkdag 3 november 2007 (het is weer zover!) - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

Natuurwerkdag 3 november 2007 (het is weer zover!)

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg

11 September 2007 | Nederland, De Bilt

Jaja, het is weer zover. Op zaterdag 3 november 2007 vindt weer de Natuurwerkdag plaats. Op honderden locaties door heel Nederland gaan duizenden liefhebbers van natuur en landschap actief aan de slag. Zo helpen mensen mee om idyllische laantjes, oerhollandse dijken en bijzondere vennen in stand te houden. Ook plekken waar je altijd wandelt, fietst of skate hebben onderhoud en beheer nodig. Ofwel: we gaan weer heerlijk wroeten in de aarde, exoten bestrijden, bermen en ruiterpaden onderhouden, dat soort dingen.

Kom dus, en werk mee!

Ik wil graag weer in Utrecht e.o. aan de slag. Op www.natuurwerkdag.nl zijn al wat locaties te zien, maar nog lang niet alles.

Om mee te helpen moet je je opgeven bij de Natuurwerkdag, dat kun je ook met een groep doen. Als je mij (via m'n mailadres) nou voor 28 september laat weten of je meedoet, dan geef ik je op. Makkelijk dus! Als je toch al een leuke locatie in Utrecht ziet, laat me dat dan ook weten.

Laat me ook weten of je het leuk vindt om naderhand een hapje te doen met ons/ bij ons, want dan is de dag compleet.

Groene groetjes,
Richard

  • 12 September 2007 - 16:13

    Mirjam:

    Klinkt super! Helaas kom ik die dag net terug uit India. Het is wel een heerlijke tijd daarvoor; beetje herfstachtig nazomer weer. Veel plezier in ieder geval!

  • 12 September 2007 - 19:51

    Wouter:

    ik doe mee!
    en ik eet graag mee!

    groetjes
    wouter

  • 13 September 2007 - 08:52

    Theo:

    Altijd leuk! Ik ben erbij en eet mee...
    Mijn voorkeur heeft een locatie met veel hakken en zagen.

  • 13 September 2007 - 16:42

    Gijsje:

    Ik doe en eet mee!!!!

    Groetjes Gijsje

  • 13 September 2007 - 17:12

    Lenny:

    Op 3 november ben ik van Thaise natuur en eten aan het genieten!!

    Iets heel anders: gaat er morgen nog iemand mee bandjes kijken/luisteren in de stad??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Bilt

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 165023

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: