27, 28, 29... 30 - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu 27, 28, 29... 30 - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

27, 28, 29... 30

Door: Jeroen

31 Augustus 2007 | ,

...en ook ik moet er aan geloven aanstaande woensdag: de Roaring Twenties houden op voor me. Worden het Threadbare Thirties, of begint 't leven nu pas? Hoe dan ook, ik vier de heugdelijke gebeurtenis zondagmiddag 9 september vanaf een uur of 3 in de Boterwaag en zou 't uiteraard erg leuk vinden jullie daar te mogen begroeten.

Tot dan,
Jeroen

(ps. Wouter wordt die zondag 32...)

• 31 Augustus 2007 - 19:16

Jeanine:

Hoi,

Ik wens je /jullie een hele leuke verjaardag. kan er helaas niet bij zijn. We hebben de laatste uitvoering van MensenZoo die dag.

Veel plezier!
    Jeanine

• 02 September 2007 - 06:25

Theo:

En daar ben ik ook bij...Kom anders met zijn allen naar de Mensenzoo!

• 02 September 2007 - 19:41

Ciske:

we zullen een Kingfisher-biertje of een lassi op jullie beider gezonderheid drinken in India!!!

• 03 September 2007 - 15:53

Marnis:

Oef, wat een oude mensen allemaal ;-)

Ik kom gezellig proosten op nog een dertiger in ons midden!

• 03 September 2007 - 16:43

Sara:

bendaookbij! Dus tot in de BW. Groetjes jonkie(nog lang geen 30)! :)

• 03 September 2007 - 17:35

Florian:

Ik kom zeker weten langs. Ik weet alleen niet precies wanneer want moet nog een vriendje uitwuiven naar de VS (ASPEN).

• 04 September 2007 - 07:45

Wouter:

ben erbij
    wouter

• 05 September 2007 - 16:18

Mirjam:

30, een prachtige leeftijd!
    Zondagmiddag heb ik ook een andere afspraak. Ik ga proberen aan het einde van de middag nog te komen proosten.