Voetbal Kiekuh - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Voetbal Kiekuh - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Voetbal Kiekuh

Door: Florian

Blijf op de hoogte en volg

29 Augustus 2007 | ,

Dames, Heren
Ik kijk vanavond met een aantal personen Slavia Praag - Ajax. Gaat Ajax deelnemen aan het miljoenenbal van de Champions League, of wordt het net zoals vorig jaaar een karig seizoen?? Wie zin heeft kan komen kijken

groeten

Florian

  • 29 Augustus 2007 - 11:48

    Marnis:

    Sorry, het enige voetbal dat ik kijk is EK of WK... dus ik doe niet mee...
    Maar, het is lekker weer. Heeft er nog iemand zin om naar het terras te gaan na het werk?

  • 29 Augustus 2007 - 12:41

    Tomas:

    Ajax?
    wat is er met NEC gebeurd?

    Ook ik kijk alleen EK, WK en NAC natuurlijk!

  • 29 Augustus 2007 - 13:20

    Marieke:

    Ik sluit me aan bij de bovenstaande voetbal-afhakers. Vanavond hou ik me bezig met cultuur (orkest) ;)
    Even een terrasje na werk is wel erg lekker natuurlijk! Ik ben er rond half 6.

  • 30 Augustus 2007 - 15:40

    Sjaak Afhaak:

    ik ga eten koken... dus doe niet mee met het voetbalfanatisme. X sara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 165056

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: