Vrijdag: Zaïna - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Vrijdag: Zaïna - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Vrijdag: Zaïna

Door: Mirjam

28 Augustus 2007 | ,

Wie gaat er vrijdag mee naar de film 'Zaïna, cavalière de l'atlas' om 21.45 uur in het openluchttheater in het Zuiderpark? Dit is een verhaal in de traditie van '1001 nacht', ook wel couscous-western genoemd(www.openluchttheater.nl).
Er is al voor vier mensen (die kennen jullie waarschijnlijk nog niet) om half zeven bij Maharani (Noordeinde, Indiaas) gereserveerd. Als jullie mee willen eten, zal ik voor jullie reserveren (ivm www.restaurantweek.nl afhankelijk van plek).

Groetjes, Mirjam

• 29 Augustus 2007 - 06:29

Florian:

Leuk idee! Maar ik ben het hele weekend zeilen in Friesland...

• 29 Augustus 2007 - 08:12

Jeroen:

De film stond inderdaad ook op onze kalender, maar lijkt weer overruled door een borrel. Wellicht valt e.e.a. te combineren. Je hoort 't nog.

• 29 Augustus 2007 - 11:49

Marnis:

Ben het hele weekend in Zuid-Limburg, dus ben er helaas niet bij... Veel plezier!

• 30 Augustus 2007 - 15:39

Sara:

Lijkt me een leuke film, maar er staat nog een housewarming in de planning. Veel plezier! X

• 31 Augustus 2007 - 08:56

Marieke:

Ook ik haak af. Ik ben meer in de mood voor een biertje in de stad.