klussen bij Theo - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu klussen bij Theo - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

klussen bij Theo

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg

20 Juli 2007 | ,

Ik ben zaterdag vanaf een uurtje of 10 in mijn nieuwe huis. Als je wat tijd hebt om wat te helpen met klussen, dan zou dat geweldig zijn en zie ik je wel verschijnen. Het gaat voornamelijk om sloopwerk. Parketvloer moet eruit en de badkamer waarschijnlijk ook. Tapijt kan eruit gerukt worden en dan hebben we ook nog wat behang. We hoeven ons dus niet te vervelen. Uiteraard zorg ik voor de catering.

  • 21 Juli 2007 - 00:12

    Gijsje:

    He Theo, heel veel succes met klussen. Ben je al opgeschoten afgelopen weekend? Gerrit is inderdaad een aanrader, maar zal waarschijnlijk al wel volgeboekt zijn. Als je mijn auto wilt lenen kan dat, moet je ff via Sara regelen, die kan in mijn huis de sleutel ophalen!

    Vanuit Costa Rica heel veel succes! Het is hier echt geweldig. Ben nu in Cahuita aan de kust, waar ik vandaag gesnorkeld heb bij het koraal en vanmiddag de apen door de jungle achter het strand van boom naar boom heb zien springen! Vanavond eerst lekker eten en dan naar reaggea night in de bar hier!

    Beso van Gijsje

  • 23 Juli 2007 - 14:18

    Theo:

    klinkt goed allemaal!

    Ik ben behoorlijk opgeschoten. Alsof er een tornado door mijn huis is gegaan. De slaapkamer en badkamer zijn veranderd in bouwputten. Nu nog de keuken eruit slopen en we kunnen weer alles opbouwen.

    Nog een fijne vakantie en kom snel eens langs als je terug bent!

    Beso Theo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 164980

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: