Klussen! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Klussen! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Klussen!

Door: Barbara en Erwin

Blijf op de hoogte en volg

06 April 2007 | ,

Wie o wie heeft er zin om dit weekend (of 2e paasdag) een lekker stukje te klussen. De planning voor dit weekend bestaat voornamelijk uit slopen (veel!) & behang afstomen..

Degenen die geen tijd of zin hebben om te klussen, zijn natuurlijk ook van harte welkom om gewoon een kijkje te nemen (overdag of zaterdagavond)!

  • 06 April 2007 - 12:28

    Marnis:

    Zondag heb ik waarschijnlijk wel tijd om een stuk uit jullie huis te slopen!

  • 06 April 2007 - 16:14

    Sara:

    Ik ga zaterdag naar maas&waal en weet nog niet precies hoe het weekend er verder uit gaat zien. Maar ik het klusje behang afstomen klinkt erg aanlokkelijk voor zondag of maandag. Weet niet precies hoe laat, maar denk dat dat ik wel eventjes tijd kan maken. Tot snel! Groetjes bijna-buuf :)


  • 06 April 2007 - 18:19

    Lenny:

    Ik kom ook zondag wat slopen denk ik...
    of behang afsteken natuurlijk, ook leuk!!

  • 06 April 2007 - 18:48

    Marieke:

    Aan klussen kom ik dit weekend niet meer toe denk ik. Ik moet mijn tas pakken. Maar misschien kom ik wel even een nieuwsgierige blik werpen als ik toch nog in de stad moet zijn om mijn gewijzigde tickets op te halen
    Succes met klussen en straks verhuizen!

  • 06 April 2007 - 19:18

    Wouter:

    Smileys
    Om de smileys goed te kunnen lezen, moet het hoofd een kwartslag naar links worden gedraaid. Op deze manier zijn de gezichtjes te herkennen. Om de smileys te begrijpen is wel wat fantasie nodig, hoewel er toch enige regelmaat in zit. De dubbele punt stelt meestal de ogen voor, het minteken de neus, en het openings- of sluitingshaakje de mond.

    De smileys die het meest gebruikt worden, en ook door de meeste lezers wel herkend worden, zijn wel de :-) en de :-( : een blij en een teleurgesteld gezichtje. Andere smileys zijn vrij onbekend en worden nauwelijks gebruikt. Voor sommigen is de smiley een cultsymbool geworden, waarmee ze zich van de grote massa kunnen onderscheiden.

    Enkele bekende smileys:

    :-) , :), =) Blij
    :-D , :D Glimlach
    :-( , :( Verdrietig
    :'-( , :'( Huilend
    :-P , :P Grappend (P is de tong), wordt ook vaak gebruikt als iets sarcastisch bedoeld is
    ;-) , ;) Knipogend
    :-@ , :@ , }B , }-B Boos
    :-| , :| Verveeld
    :-S , :S Verward
    :-O , :O Verbaasd


    en nu heb ik zin in bier!

  • 06 April 2007 - 19:28

    Sara:

    Wouter = gek!

  • 11 April 2007 - 16:18

    Ine:

    Hey Harries!
    Amsterdamse Annie komt weer eens naar het Haagse. Zin om jullie weer te zien! Ik ga op 20 april naar het optreden van Machteld. Zijn er nog meer van jullie die toevallig dan ook gaan? Daarna wellicht nog effe naar de Boterwaag!!
    Wie o wie komt er ook naar toneel/boterwaag?

    Groetjes, Ine

  • 12 April 2007 - 15:46

    Jeanine:

    gefeliciteerd met het huis, Erwin en Barbara. Klusze!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 165056

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: