Waar... - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Waar... - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Waar...

Door: Marnis

Blijf op de hoogte en volg

06 April 2007 | ,

gaan we vanavond vanaf 21.00 uur iets drinken?

  • 06 April 2007 - 09:07

    Marieke:

    Ja leuk

    Laatste dagje werken, laatste keer gesport, nu nog een laatste biertje in de stad tussen de was en het pakken door en dan ben ik er helemaal klaar voor! :-) :-)

    Waar maakt mij niet uit, als het maar binnen is! Ben net over mijn verkoudheid heen...

  • 06 April 2007 - 09:11

    Machteld:

    Ik heb wel zin in een biertje!!
    Ik heb jullie al een tijdje niet meer gezien, dus geen idee wat tegenwoordig onze Place To Be is. Of zijn we zoekende?

  • 06 April 2007 - 10:47

    Jeronimo:

    Wat??? Ik ben nauwelijks vijf (of alweer zes?) weken weg en er is een nieuwe stamkroeg? Waar gaat dit over? Nou ja, ik zal er sowieso niet bij zijn. Vertek morgen naar Brisbane en volgende week waarschijnlijk toch naar Cairns. En om even de steeds kansloos wordende grappen op m'n eigen blogje te ontwijken: heeft iemand nog must see tips voor aan de noord-oost kust alhier? (Great Barrier gaat sowieso gedaan worden, Daintree as well - maar dan hou ik nog een dag of drie vrij te besteden over... het leven is weer 's een drama ;) al die keuzes de hele tijd!) Veel plezier voor jullie w/e. Ik schuif over een week of drie graag weer aan...

  • 06 April 2007 - 10:47

    Tomas:

    ik ben rond negen uur half tien in de boterwaag...

  • 06 April 2007 - 10:58

    Marnis:

    Goh, ik maak wat los met mijn vraag ;-)
    Laten we het inderdaad bij de Boterwaag houden, het gezelschap is immers het belangrijkst en ik heb het er in ieder geval altijd naar mijn zin!

  • 06 April 2007 - 11:30

    Florian:

    Ik ga vanavond om 19uur naar de Mattheus Passion. Dat schijnt een nogal lange zit te zijn. Als we daarna nog puf hebben, komen we langs: Boter of bellen.

  • 06 April 2007 - 11:43

    Marieke:

    Boterwaag is prima! Ik ben niet meer in staat tot enige hersenactiviteit, dus oud en vertrouwd is best...

  • 06 April 2007 - 11:45

    Wouter:

    terras Boterwaag lijkt me een goede keuze!

  • 06 April 2007 - 11:59

    Barbara:

    Uitstekende keuze :) Ik ben erbij!

  • 06 April 2007 - 11:59

    Lenny:

    of een willekeurig ander terras op de Grote Markt... of wordt dat een beetje te gek ;)

    tot vanavond!

  • 06 April 2007 - 12:05

    Marieke:

    Geen jurkje dus, maar een dikke trui...;)

  • 06 April 2007 - 13:52

    Wouter:

    heeft de site weer last van een smile humeur?
    wat mij betreft is elk terras prima!

  • 06 April 2007 - 14:43

    Mirjam:

    Het is ook zulk mooi weer! Vanavond komen er mensen eten, dus ik ben er niet bij. Met de paas ben ik bij familie. Veel plezier vanavond, alvast fijne paas, klusze en een hele mooie vakantie!

  • 06 April 2007 - 16:16

    Sara:

    Ik zit over 10 minuten op het terras waar zon is! Joehoe! Maar zal als de zon weggaat snel weer verhuizen naar de BW :):):):):):):)

    en nog speciaal voor wouter
    :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

  • 06 April 2007 - 19:19

    Wouter:

    Smileys
    Om de smileys goed te kunnen lezen, moet het hoofd een kwartslag naar links worden gedraaid. Op deze manier zijn de gezichtjes te herkennen. Om de smileys te begrijpen is wel wat fantasie nodig, hoewel er toch enige regelmaat in zit. De dubbele punt stelt meestal de ogen voor, het minteken de neus, en het openings- of sluitingshaakje de mond.

    De smileys die het meest gebruikt worden, en ook door de meeste lezers wel herkend worden, zijn wel de :-) en de :-( : een blij en een teleurgesteld gezichtje. Andere smileys zijn vrij onbekend en worden nauwelijks gebruikt. Voor sommigen is de smiley een cultsymbool geworden, waarmee ze zich van de grote massa kunnen onderscheiden.

    Enkele bekende smileys:

    :-) , :), =) Blij
    :-D , :D Glimlach
    :-( , :( Verdrietig
    :'-( , :'( Huilend
    :-P , :P Grappend (P is de tong), wordt ook vaak gebruikt als iets sarcastisch bedoeld is
    ;-) , ;) Knipogend
    :-@ , :@ , }B , }-B Boos
    :-| , :| Verveeld
    :-S , :S Verward
    :-O , :O Verbaasd

  • 06 April 2007 - 19:27

    Sara:

    Wouter = gek!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 165023

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: