UPDATE - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu UPDATE - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

UPDATE

Door: Jeronimo

Blijf op de hoogte en volg

23 Februari 2007 | ,

Zo, nog heel even en ik ben er echt vandoor. De laatste update op deze site - vanaf volgende week verhuis ik naar Jeromba.waarbenjij.nu voor alle ins en outs over mijn tripje Australië.

Alle huizen-elende lijkt achter de rug: ik blijf toch maar achter Bert wonen. Een gokje - en ik heb weinig zin om dit weekend weer 's te verhuizen; jullie vast ook niet ;-) Het zoeken/vinden van een onderhuurder voor de 8 weken die ik weg ben is in volle gang, maar wil niet zo heel hard lukken. Vette pech dan maar voor mij. Na terugkomst zie ik wel of ik blijf of weer verder trek - het lijkt er op dat ik een soortgelijke trip als Australië in September/Oktober richting Canada ga maken, dus dat speelt ook mee in de overwegingen.

De stress slaat inmiddels wel een beetje toe. Ik heb zo'n 50 interviews gepland in een kleine 6 weken en ga ook nog op een aantal universiteiten lezingen geven. De voorbereidingen daarvan zijn wel afgerond, maar als altijd kwam er op het laatste moment een grote overheidsopdracht binnen gerold die vóór vertrek moet worden afgerond :-( Mocht ik het afkrijgen zie ik de meesten van jullie morgen wel, zo niet: veel plezier op het 120e geboortefeestje! Boterwaag zit er zeker niet in voor me vanavond.

Doei.

  • 23 Februari 2007 - 11:04

    Rwin:

    ;) Volgens mij wil er iemand hier heel veel en dan ook allemaal tegelijk!

    Laten we de wensen beperkt houden. Vanavond Boterwaag, en misschien zijn er nog mensen die ouderwets mee willen doen met een hapje eten ter plekke?

  • 23 Februari 2007 - 11:29

    Lenny:

    Jeroen heel veel succes met alle voorbereidingen, dat het ondanks deze geweldige planning ;) toch allemaal maar mag lukken.

    De beperkte wensen klinken mij zeer goed in de oren. Boterwaag gezellig, en afhankelijk van of mijn pasjes het weer doen :( wil ik ook wel een hapje eten

  • 23 Februari 2007 - 12:41

    Tomas:

    Laten we het simpel houden. hapje eten in de boterwaag om 19.00 uur?

  • 23 Februari 2007 - 12:57

    Marieke:

    Daar gaat je vakantie.. Succes ermee.

    Ik ben niet in de Boterwaag vanavond, heb andere plannen.

  • 23 Februari 2007 - 14:09

    Wouter:

    Leuk!
    mar en ik eten mee!
    19.00 boterwaag

    succes met de laatste uurtjes...

  • 23 Februari 2007 - 14:29

    Rwin:

    Gezellig! Ik doe mijn best voor 19.00 uur.

  • 23 Februari 2007 - 15:28

    Marnis:

    Jeroen, heel veel sterkte en ik ga er gewoon vanuit dat je er morgen WEL bij bent! Is het ook een beetje een klein afscheidSfeestje!;-)


  • 23 Februari 2007 - 17:01

    Jeroen:

    Zal m'n best doen - maar ik heb al een weekendpasje klaarliggen om me morgen in Delft te kunnen stationeren. Schande, schande, schande... :-(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 165101

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: