Grote hoogten - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Grote hoogten - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Grote hoogten

Door: Jeroen

16 November 2006 | ,

Een beetje in het kader van de jaarlijkse Pietentochten over 's Neerlands daken, maar ook omdat ik weer 's wat nieuws wil proberen: klimmen. Iemand zin om ergens deze novembermaand een proeflesje te nemen? Kijk voor meer info even op www.deklimmuur.nl of www.steeppart.nl

• 16 November 2006 - 08:49

Marieke:

Ik blijf liever met beide benen op de grond.
    Ik heb het laatst een keer gedaan en kon vervolgens mijn bestek niet meer vasthouden van de spierpijn. Maar laat dat anderen niet afschrikken ;)

• 16 November 2006 - 14:24

Tomas:

Ben de keren dat ik het gedaan heb niet gegrepen door het klim-virus. laat het dus aan mij voorbij gaan.

• 16 November 2006 - 18:26

Florian:

Ik houd me op de vlakte
    ;-p en concentreer me op de revalidatie van mijn knie. De klimmuur in de Uithof heb ik o.a geprobeerd: prima muurtje. Er is ook een ijsmuur bij de 'the Globe' achter station HS!