voor KoniniginneNach tapas op assendelft 1! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu voor KoniniginneNach tapas op assendelft 1! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

voor KoniniginneNach tapas op assendelft 1!

Door: sara

Blijf op de hoogte en volg

26 April 2006 | ,

Volk der Nederlanden!

Voordat we vrijdag onze nationale oerkreten laten weerklinken in de binnenstad, lijkt het me leuk om met z'n allen (in) te eten en drinken op Assendelftstraat 1. De eetclub: gijsje, lenny, elke,(marjolein misschien) judith, nick en ik, zit daar al paraat met tapas en drankjes. Als je wat meeneemt kun je zo aansluiten!

tijd: vanaf 18.30uur tot we de stad in gaan
plaats: bij Nick en Sara, Assendelftstraat 1
entree: 1 tapas en wat drank (hihi)

Laat ff weten of je er ook bent.

Groetjes van Sara

  • 26 April 2006 - 13:31

    Marnis:

    mijn tapa, drank en ik zijn er!

  • 26 April 2006 - 15:34

    Gijsje:

    Joepie, tapas! Ik ben er zeker bij!

  • 26 April 2006 - 15:56

    Wouter:

    super plan!!!
    ik ben erbij....

  • 26 April 2006 - 20:53

    Judith:

    ben er zeker bij. inclusief vodka.... ;-)

  • 27 April 2006 - 07:18

    Theo:

    Tapas, drank...Goed plan!
    Ben erbij.

  • 27 April 2006 - 08:09

    Sandra:

    Wauw, wat een geweldig idee!
    En ik mag ook komen? (jaja, zolang ik tapas en drank meeneem, i get it) Leuk hoor. Weet alleen nog niet wie er bij mij zouden aanschuiven. Tot dusver niemand, maar ik laat het morgen nog even weten!

  • 27 April 2006 - 08:30

    Lenny:

    jaaa... drank, tapas en koninginnenach!!! Daar ben ik bij.. :)

  • 27 April 2006 - 10:08

    Jeroen:

    Driewerf hulde voor dit plan. Ik schuif graag (te pas of te onpas) aan! De wijn ligt al te chillen, nu die hapjes nog...
    Leve de Koningin!

  • 27 April 2006 - 17:38

    Sara:

    Jeeeeej, wat een leuke reacties! Sandra...leuk dat je ook komt!!!
    Ben net los gegaan in de Konmar...heb nu BIER, chorizo, geroosterde paprika's in olie, all i oli, turks brood, aubergines etc. in huis. En natuurlijk ook olijven en tamponade :)

    Ben er morgen vanaf 18.30 uur maar de koks (Gijsje en Elke) zijn er waarschijnlijk al eerder.
    Tot morgen! Lang leve vodka con yellow!!!!

  • 27 April 2006 - 22:52

    Elke:

    jaaa ik ben erbij!

  • 28 April 2006 - 06:56

    ©:

    prachtplan maar logistiek lastig voor ons...wij zullen iets later bij de polonaise aansluiten!

  • 28 April 2006 - 07:16

    Sandra:

    :'-(((( kannie kome...
    aankomsttijden zussies en vriendinnetjes zijn nog zo onzeker, dat ik beter thuis kan blijven. echt heel jammer! maar ik zie jullie wel op het spuiplein. toch?? eet smakelijk vanavond!!

  • 28 April 2006 - 07:51

    Lenny:

    ik heb gewoon NU al zin in vanavond.. :):) En helemaaaal géén zin om te werken vandaag :(

  • 28 April 2006 - 08:47

    Tomas:

    Leve de Koningin! ik trek mijn oranje shirt uit de kast en zie jullie bij de tapas. tot vanavond

  • 28 April 2006 - 10:27

    Gijsje:

    Ik sluit me helemaal bij Lenny aan.. Maar begin nu aan mijn pauze met een ritje naar de slijterij.. Hihi! *hips*
    Tot vanavond!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 165137

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: