vrijdag boterwaag - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu vrijdag boterwaag - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

vrijdag boterwaag

Door: Tomas

Blijf op de hoogte en volg

25 November 2005 | ,

We hebben het al over morgen, latex en spelletjes, maar wie doet er mee met een biertje om half negen vanavond?

  • 25 November 2005 - 12:54

    Florian:

    Inderdaad first things first ;-). Ik zie je rond half 9 in de boterwaag

  • 25 November 2005 - 13:35

    Lenny:

    Als ik opeens heel veel zin heb om me door de storm en stortregen heen te worstelen vanavond, vind ik een biertje in de stad wel een goed alternatief voor een jvb-61 huisfeest in delft. Misschien tot vanavond! :)

  • 25 November 2005 - 13:40

    Marieke:

    Ik weet nog niet of ik het aandurf om deze storm te trotseren, maar misschien (boter)waag ik een poging ;)

  • 25 November 2005 - 13:41

    Marieke:

    Hee lenny, da´s ook toevallig. Zitten we tegelijk op de site. Hadden we kunnen chatten ;)

  • 25 November 2005 - 18:14

    Sara:

    Nou ik vind het allemaal wel best, ik ga met mijn sloffen voor de kachel zitten. Jullie veel plezier in de boterwaag.... groetjes Sara

  • 25 November 2005 - 18:18

    Lenny:

    voor mij ook geen boterwaag meer! ga toch lekker naar delft! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 165011

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: