Latex en spelen - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Latex en spelen - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Latex en spelen

Door: Mariek en Jeroen

Blijf op de hoogte en volg

24 November 2005 | ,

Wie o wie heeft er zin om zaterdagavond (na het klussen bij W&M uiteraard) spelletjes te komen spelen bij ons? (vanaf een uurtje of negen, ofzo - dan kunnen wij nog even rustig douchen en bijkomen van het latexen!)

  • 25 November 2005 - 08:56

    Lenny:

    Wat een goed idee!!! Ik ben er bij... zowel bij het latexen als het spelletjes spelen ;)

  • 25 November 2005 - 12:55

    Florian:

    Latexen of verhuizen?

    Anyway lijkt me leuk idee ik kom ganzenborden

  • 25 November 2005 - 13:38

    Marieke:

    Gezellig. Voel je vrij om ganzebord mee te nemen. Wij hebben hopelijk na Sinterklaas een oudhollandsche aanvulling op onze spelletjesvoorraad.

  • 25 November 2005 - 14:28

    Theo:

    Wat gaan we spelletjes spelen met latex? Daar moet ik bij zijn...

  • 25 November 2005 - 18:11

    Gijsje, Nick En Sara:

    Wij zijn van de partijnm'|

    `\|?
















































    Joepie!!!! het is eindelijk weekend!!!!
    Wij zijn bij het spelletjes spelen, nick is i.i.g. niet bij het latexeren, sara en gijsje weten het nog niet helemaal zeker. Die zijn nog aan het twijfelkonten!!!

  • 25 November 2005 - 18:42

    Jeroen:

    hartstikke goed al jullie aanwezigheid. ik weet via dubieuze wegen, dat lenny risk meeneemt. mochten er nog andere zaken dan kolonisten gespeeld moeten gaan worden: voel je vrij van medenemen van eigen spellendoos!

  • 26 November 2005 - 14:39

    Machteld:

    Ik kom ook spelletjes spelen. En ik neem Eefke mee.
    Tot vanvavond!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 165137

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: