weekend...!! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu weekend...!! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

weekend...!!

Door: lenny

Blijf op de hoogte en volg

26 Oktober 2005 | ,

:):):) Bijna weekend!!! :):):)

Worden er nog ergens biertjes gedronken vrijdag?

  • 27 Oktober 2005 - 08:21

    Wouter:

    pas laat op de avond,
    gaan eerst wat vloeren bekijken...!

  • 27 Oktober 2005 - 14:46

    Florian:

    Ik heb onwijs zin in het weekend. Ik heb vrijdag een training in stadion de Galgewaard. Daarna ga ik of biertjes drinken in de Boterwaag of 'hardcore' feesten in Nijmegen...
    Helaas dus nog geen antwoord op de vraag :-(

  • 27 Oktober 2005 - 15:05

    Marnis:

    toch wat eerder op de avond: we gaan zaterdag vloeren kijken...

  • 27 Oktober 2005 - 15:23

    Florian:

    Ik heb onwijs zin in het weekend. Ik heb vrijdag een training in stadion de Galgewaard. Daarna ga ik of biertjes drinken in de Boterwaag of 'hardcore' feesten in Nijmegen...
    Helaas dus nog geen antwoord op de vraag :-(

  • 27 Oktober 2005 - 18:05

    Machteld:

    Ik ben in Amsterdam morgenavond, dus ik ben er niet bij (of heel misschien heel laat).

    Ik ga trouwens nooit meer gourmetten! Die lucht hangt nog in mijn huis!

  • 27 Oktober 2005 - 20:23

    Theo:

    Ik zit morgenavond in Haarlem, dus voor mij geen boterwaag...

  • 28 Oktober 2005 - 09:24

    Erwin:

    Barbara en ik zijn een ander huis aan het verwarmen.

  • 28 Oktober 2005 - 11:44

    Theo:

    misschien dat ik laat op de avond nog kom!

  • 28 Oktober 2005 - 15:26

    Jeroen:

    ai, ai. ik heb nog een boel werk voor de boeg dat maandag voor negenen over de mail moet (als ik geweten had, dat promoveren hard werken inhield, tja dan...). daarbij twee middagen 'testdraaien' voor bouwen in de beurs dit weekeind, doet mij vrezen, dat ik vanavond weinig (en waarschijnlijk geen) tijd heb voor de boterwaag. zie jullie volgende week wel op de natuurwerkdag.

  • 28 Oktober 2005 - 16:54

    Marieke:

    Ik kom wel naar de Boterwaag, vieren dat ik een nieuwe baan heb! Gelukkig een relaxete, goed betaalde baan, waarbij ik nog wel tijd over hou voor biertjes (itt promoveren) ;)

  • 31 Oktober 2005 - 08:46

    Martin:

    Zeg, hoe begin ik een nieuw onderwerp?

    Woensdag speelt ons ICTU team een wedstrijd tegen het ministerie van Verkeer en Waterstaat. Zijn er mannen die mee willen doen? Het is een 'echte' wedstrijd (2x45, groot veld, scheids, shirts hebben we, etc).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 165018

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: